Omdömet skrevs 10 januari 2017

Rummet fyllde alla önskemål vi ställde, dock fick vi bära runt stolarna till loftgången för att njuta av solnedgången. Att det var så var inga bekymmer utan i stället lite charmigt. Att de inte kunde stå där permanent är säkert av evakueringshänsyn. Detta gäller rummen 326 - 331 som hade denna extrabonus. Toppen Polen var en lugn oas på taket, dock lite blåsigt 2 av dagarna. Bra

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Ynst5304
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Trevlig nästan lyxigt hotell med god frukost, trevliga och hjälpsamma receptionister. Fin pool med vilstolar. Nära till ett lugnt uteliv och härlig lagom stor playa. Mycket att göra runt i Valle gran Rey också.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Erik F
Omdömet skrevs 1 november 2016

Sköna rum, delvis havsutsikt, pool på taket så att man ser havet, helt underbart. Frukost ingick i kostnaden, matsalen har många bord och mycket trevlig frukost mat, trevlig personal både i receptionen och matsalen. Det var solnedgång vid stranden som låg bredvid och där samlades mycket människor på kvällarna och det var eldshower och andra uppvisningar. Nära hotellet finns även ett nudist bad om man är intresserad. Jätte fin liten ö

Tips för att välja rum: Balkong med delvis havsutsikt, jätte skönt
  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack AnnelieT48
Omdömet skrevs 16 december 2015 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med superb frukostbuffe' . Stort rum med utsikt mot stranden. Tyvärr mycket blåsigt idag, men 24 grader o sol! Kommer att återvända.
Nackdel vid hemresa söndag är att bussen till Teneriffafärjan går 04:45!! Finns flera små trevliga restauranger, men inget hålligångställe om man söker sånt. Däremot fantastisk natur och många vandringsleder.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack Per-Ake M
Omdömet skrevs 5 mars 2014

.. som tyvärr inte infriades. Hotellet är opersonligt och ödsligt. Liknar närmast en fästning eller bunker med ödsliga korridorer. Havsutsikten bestod av en liten remsa mot söder och ska närmast beskrivas som delvis havsutsikt. Sådant gör att man känner sig lurad. Rummet hade två golvnivåer. Rena turen att ingen olycka hände innan vi hittat lyseknappen när vi kom fram kl 12 på natten.
Vi hade halvpension men det ångrar vi. Frukosten var sorgligt tråkig. Äggen var t ex genomgående hårdkokta. Middagarna var inte mycket bättre. Kockens specialitet var tydligen gratänger. En kopp kaffe efteråt hade varit en tröst men maskinen var alltid avstängd.
Personalen var professionellt hövlig och korrekt och städningen utmärkt.
Polen på taket var en tillgång med fin utsikt över havet.

Tips för att välja rum: Kontrollera vilket väderstreck rummet är vänt mot vid bokning av havsutsikt.
  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
1  Tack alazeta