Hotel Gran Rey(Valle Gran Rey)
  • Fri parkering
Residencial El Llano(Valle Gran Rey)
  • Fri parkering
Charco Del Conde(Valle Gran Rey)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Jardin del Conde(Valle Gran Rey)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Apartamentos Mesa(Valle Gran Rey)
TripAdvisor
Apartamentos Nelly(Valle Gran Rey)
TripAdvisor
Casa Domingo Apartments(Valle Gran Rey)
TripAdvisor
Casa Florida(Valle Gran Rey)
Omdömet skrevs 1 november 2016

Sköna rum, delvis havsutsikt, pool på taket så att man ser havet, helt underbart. Frukost ingick i kostnaden, matsalen har många bord och mycket trevlig frukost mat, trevlig personal både i receptionen och matsalen. Det var solnedgång vid stranden som låg bredvid och där samlades mycket människor på kvällarna och det var eldshower och andra uppvisningar. Nära hotellet finns även ett nudist bad om man är intresserad. Jätte fin liten ö

Tips för att välja rum: Balkong med delvis havsutsikt, jätte skönt
  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Annelie T
Omdömet skrevs 16 december 2015 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med superb frukostbuffe' . Stort rum med utsikt mot stranden. Tyvärr mycket blåsigt idag, men 24 grader o sol! Kommer att återvända.
Nackdel vid hemresa söndag är att bussen till Teneriffafärjan går 04:45!! Finns flera små trevliga restauranger, men inget hålligångställe om man söker sånt. Däremot fantastisk natur och många vandringsleder.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack Per-Ake M
Omdömet skrevs 5 mars 2014

.. som tyvärr inte infriades. Hotellet är opersonligt och ödsligt. Liknar närmast en fästning eller bunker med ödsliga korridorer. Havsutsikten bestod av en liten remsa mot söder och ska närmast beskrivas som delvis havsutsikt. Sådant gör att man känner sig lurad. Rummet hade två golvnivåer. Rena turen att ingen olycka hände innan vi hittat lyseknappen när vi kom fram kl 12 på natten.
Vi hade halvpension men det ångrar vi. Frukosten var sorgligt tråkig. Äggen var t ex genomgående hårdkokta. Middagarna var inte mycket bättre. Kockens specialitet var tydligen gratänger. En kopp kaffe efteråt hade varit en tröst men maskinen var alltid avstängd.
Personalen var professionellt hövlig och korrekt och städningen utmärkt.
Polen på taket var en tillgång med fin utsikt över havet.

Tips för att välja rum: Kontrollera vilket väderstreck rummet är vänt mot vid bokning av havsutsikt.
  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
1  Tack alazeta
Omdömet skrevs 1 november 2013 från mobil enhet

Vi är jätte nöjda med hotellet, fick ett rum med havsutsikt. :-)
Trevligt och lugnt område, ingen störande trafik, samt nära till havet, små restauranger och butiker.
Hotellfrukosten var bra. Solterassen med pool och trädäck uppe på hotellets tak var fint, välskött och hade fantastisk utsikt över havet i båda riktningar.
Rymliga, fina och fräscha rum med bra standard. Perfekt för par men även kidsen skulle få plats i extrasängar. Pricken över i:et var en stor spegel i fotänden av sängen.

Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
Tack Marja P
Omdömet skrevs 18 januari 2012

Utmärkt hotell med bra service och städning och lugnt läge. Bra rum och sängar. Utmärkt havs bad alldeles intill. Använde ej polen. Jättefina vandringar och turer i omgivningarna. En gluten-allergisk person hanterades på ett utmärkt sätt av köket! Jättebra frukostbuffe. Åker gärna tillbaka.

• Bodde här: januari 2012, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
1  Tack peter t