Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från
25,00 US$
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva Udawalawe National Park på
från 25,00 US$
från 150,00 US$
från 22,50 US$
från 98,00 US$
Omdömet skrevs 23 januari 2017

Fin national park, många elefanter. Fick se krokodil, fåglar, sköldpaddor, bufflar. Hade en super trevlig guide.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack Annbra
Omdömet skrevs 29 december 2016

Då vår chaufför som körde oss på Sri Lanka tidigare varit safariguide fick vi turen att åka med honom själv och hans kompis som fortfarande jobbade i parken. Turen tar ca 2,5 timmar och vi såg elefanter, krokodiler, örnar, sjakaler, bufflar, pelikaner och andra fåglar. Vi har barn i åldern 12 och 8 år och för dem var turen ganska lagom då det ibland är lite svårt att sitta still. Ta med sun screen, solhatt och vatten. Och glom inte kameran.

Datum för upplevelsen: november 2016
1  Tack Pernilla C
Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Huvudattraktionen var elefanterna. Vi gjorde 2 besök i parken, morgon och kväll. Kvällsturer såg vi många elefanter på olika ställen. Även många andra djur, bufflar, krokodiler, fåglar mm. Morgonturen var inte lika lyckad - färre djur den gången,

Datum för upplevelsen: mars 2016
2  Tack Siggesnus
Omdömet skrevs 9 mars 2016

Vi bodde på det fräscha hotell Gayan´s, helt nära parken. Ägaren var även vår guide. En sympatisk man, uppmärksam och hänsynsfull mot djurlivet. Mest fåglar till att börja med. Senare även elefanter, krokodiler, vattenbufflar. En bra början på dagen!

Datum för upplevelsen: januari 2016
1  Tack Anita N
Omdömet skrevs 3 mars 2016

Åkte jeep i Nationalparken en tidig morgon innan solen gick upp.
Turen varade flera timmar.
Vi såg många fågelarter, bl.a. den vackra kungsfiskare, mycket vacker, blå och gul.
Mycket bufflar, påfåglar och många krokodiler och så småningom mina underbara kompisar ELEFANTERNA. Det var drygt 30 st vilda elefanter runt omkring jeepen. Jättehäftigt. De är så fina.
Rekommenderar varmt denna nationalpark.

Datum för upplevelsen: september 2015
3  Tack Margareta J