Aegeon Hotel(Karlovasi)
Alkioni Studios(Karlovasi)
Amanda Hotel(Karlovasi)
Hotel Nefeli(Karlovasi)
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet i början av juni och fick jättefint bemötande från start. Vi kände oss som hedersgäster. Personalen var fantastiskt trevlig och alla pratade engelska vilket var ett stort plus.
Maten var väldigt god. Buffén var inte den största jag sett men den var vällagad och välkryddad jämfört med andra allinclusive hotell jag vart på. Hotellet hade underhållning under veckan och olika tema på maten.
Vi upplevde hotellet som väldigt rent. Poolområdent var härligt att hänga på. Jag tycker oftast att poolområden är lite läskiga men trivdes väldigt bra här.
Söker man er resa där man bara vill koppla av så är detta det perfekta stället. Vi kommer gärna tilbaks i framtiden

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Alexandra C
Samaina_Hospitality, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Samaina Inn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Dear Alexandra

Thank you for the wonderful review! The team here at Samaina Inn is thrilled to hear such good feedback and we are proud to be a ‘’super-nice’’ hotel!

We indeed provide daily activities for example aqua aerobics, mountain bike tour and many others that are of course free of charge. Also, evenings are coloured with live music three times per week. Our guests will never get bored!

We hope that we will see you again on your next visit to Samos!
Have a beautiful summer!

Kind regards

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Mycket fräscha och omväxlande bufféer. Suveränt trevlig personal och välstädat hotell. Perfekt med gratisbuss till en fin strand 3km bort. Den ayurvediska massagen man kunde beställa rekommenderas varmt!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack ingrid t
Samaina_Hospitality, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Samaina Inn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2017

Dear Ingrid
Thank you for sharing your comments with us! Nothing gives us more pleasure than knowing that you enjoyed your stay!

The Potami beach is indeed magnificent with rare beauty! Clear waters, amazing scenery alongside the waterfalls and a beautiful sunset! It is also a protected area under Natuta 2000. We are glad that you took advantage of our bus and visited it!

I send you my warm wishes!
We look forward to seeing you again!

Kind Regards

Guest Relations

Omdömet skrevs 3 juni 2017

Hotellet är mindre än ett vanligt all-inclusive-hotell, men har det mesta man kan vänta sig. Fantastiskt trevlig personal! Buffén var av naturliga skäl inte jättestor, men det fanns alltid något som var gott. Det är inte hotellet för partygänget, men för den som vill ligga vid poolen (eller på stranden) är det kanon.
Gymet var inget vidare, men det kördes tre vattengympapass i poolen under veckan, och det fanns cyklar till uthyrning för den som känner sig hågad.
Det enda negativa var att wifi-uppkopplingen var lite svajig och att rödvinet var lite blaskigt.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Lisa L
Samaina_Hospitality, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Samaina Inn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your comments with us!

It is always good to hear that the service of our staff is appreciated!

Our restaurant’s menu includes a variety of choices as well as thematic menus three times per week. Our house wine is distributed by the Union of vinicultural cooperatives of Samos who are internationally awarded.

Indeed, we do provide a weekly activities program like aqua aerobics, zumba and mountain bike tours free of charge.

Thank you for having chosen our hotel for your holiday!
We hope to see you again!

Kind Regards

Guest Relations

Omdömet skrevs 3 juni 2017

Hotellet var ett rent och fint hotell, omgivningen utanför såg lite risigt ut och den sk stranden var inget att hurra för. Personalen otroligt vänliga, maten var varierande och städningen var helt suverän! Poolområdet är inte jättestort , så det "paxades" solstolar tidigt tidigt på morgonen.
Vi hyrde bilar och åkte runt Samos vilket kan varmt rekomenderas, fantastiskt vacker ö, med otroligt fina stränder överallt.

Bodde här: maj 2017
Tack cathrinnk
Samaina_Hospitality, Front Office Manager på Samaina Inn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017

Dear Guest,

Reading about your holiday in Samos was a pleasure and we thank you for sharing your comments.
I will surly pass on your praise to our team for their hospitality, efforts and service and the chef for his menu choices.
We regret that you had not informed us during your stay about the loungers, we always have extra beds available and provide them when they are needed in addition to our free towel service.
I am especially happy that you had the opportunity to explore Samos Island and visit its many splendid beaches.

We will be happy to see you again in the future.

Kind regards,
Elli Mihalopoulou
Front Office Manager

Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Första besöket på Samos blev mycket lyckat då hotellet i högsta grad uppfyllde mina förväntningar med bra rum, närhet till bad, mat på hög nivå, servicefokuserade personal och städning på högsta nivå. När dessutom vädret var bra och kringområden härlig att vandra i, bada osv blev det ännu mer lyckat. Ett ytterligare plus för oss är att platsen inte är ett renodlat turistområde vilket innebär att kringområden var genuina och äkta och affärer och affärstider var på lokalbefolkningens behov. Tänk på att ta med badskor då flertalet stränder delvis består av klappersten. Besök gärna byn Lekka som är en höjdare i alla bemärkelser. Likaså en badstrand som enbart nås med vandring eller båt. En "filmstrand" i alla bemärkelser. Detta omdöme ges efter åratals resande på många platser i olika världsdelar. Om vi kommer tillbaka? Ja, självklart.

Bodde här: oktober 2016
1  Tack kenthedstrom
Samaina_Hospitality, Front Office Manager på Samaina Inn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2016

Dear Guest,

With great delight I thank you for your rating and review.
It is especially wonderful to know that your holiday in October was a great success!
Many factors contribute to a well enjoyed holiday, and knowing that all of them were met is splendid.
Thank you for taking the time to share your experience on TripAdvisor.
We are looking forward to your next holiday with us.

We send you our wishes for a safe and happy winter season.

Kind regards,
Elli Mihalopoulou