Travelocity
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-18
Orbitz.com
Lol.travel129 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt fin hotel nära stranden. Trots havsutsikt och balkong hördes inte ljud från gatan. Rent och fint och trevlig personal som pratar även engelska. Frukosten bra, även glutenfri alternativ. Nära till restauranger och barer. Vänliga människor överallt. Rekommenderar varmt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 175piah
Omdömet skrevs 16 september 2016

Vi (32 stycken) bodde på hotellet i 3 nätter. Mycket trevligt och bra service. Bland annat öppnade de frukosten kl 06:00 (normalt 07:00) för oss eftersom vi skulle iväg tidigt. Hade rum med fantastik havsutsikt.

Rumstips: Begär havsutsikt (kostar extra)
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Hans H
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Vi bodde en natt, på väg från Rom till Neapel. Åkte vacker kustväg, upptäckte Nettuno. Gick promenader i vattenbrynet, shoppade lite och åt ljuvlig god fisk på en restaurang mitt emot hotellet. Vi var mycket nöjda! Här är utsikten, vi skulle gärna göra om besöket, kändes som DN genuin liten stad med ett bra utbud.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Annloffa
Omdömet skrevs 31 oktober 2015

Vi bokade familjerummet, vilket var stort. Två rum med en dubbelsäng och två enkelsängar. Sängarna var inte så bekväma och badrummet var fuktigt. Läget var bra, med vattenutsikt men det tog minuter att gå till gamla stan.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack emisv595W
Omdömet skrevs 10 september 2015

Mycket bra läge, bara liten gata mellan hotellet och strandpromenaden. Ligger mittemot den stora marinan med massor av stora lyxiga båtar. 3 min promenad till gamla stan som gör hela orten! Bra stränder inom gångavstånd, både betalstränder med service och gratis stränder.

Rumstips: Be om rum mot havet annars mot urtåkig bakgård och ingen balkong!
Datum för vistelsen: september 2015
Tack 592aaa