Kostnadsfri avbokning till den 21-05-20
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
SPARA 26 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-18
FindHotel105 US$
Lol.travel129 US$
Omdömet skrevs 16 september 2016

Vi (32 stycken) bodde på hotellet i 3 nätter. Mycket trevligt och bra service. Bland annat öppnade de frukosten kl 06:00 (normalt 07:00) för oss eftersom vi skulle iväg tidigt. Hade rum med fantastik havsutsikt.

Rumstips: Begär havsutsikt (kostar extra)
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Hans H
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Vi bodde en natt, på väg från Rom till Neapel. Åkte vacker kustväg, upptäckte Nettuno. Gick promenader i vattenbrynet, shoppade lite och åt ljuvlig god fisk på en restaurang mitt emot hotellet. Vi var mycket nöjda! Här är utsikten, vi skulle gärna göra om besöket, kändes som DN genuin liten stad med ett bra utbud.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Annloffa
Omdömet skrevs 31 oktober 2015

Vi bokade familjerummet, vilket var stort. Två rum med en dubbelsäng och två enkelsängar. Sängarna var inte så bekväma och badrummet var fuktigt. Läget var bra, med vattenutsikt men det tog minuter att gå till gamla stan.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack emisv595W
Omdömet skrevs 10 september 2015

Mycket bra läge, bara liten gata mellan hotellet och strandpromenaden. Ligger mittemot den stora marinan med massor av stora lyxiga båtar. 3 min promenad till gamla stan som gör hela orten! Bra stränder inom gångavstånd, både betalstränder med service och gratis stränder.

Rumstips: Be om rum mot havet annars mot urtåkig bakgård och ingen balkong!
Datum för vistelsen: september 2015
Tack 592aaa
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Hotellet har absoluta toppläget i staden. Nära till allt. Standarden är ok men inget särskilt. Rummen stora. Rent och fräscht. Vi bokade balkong med havsutsikt. Balkongen var dock så liten att man inte kunde sitta där. Frukosten som ingick var trist tyvärr. Det fanns ingen bar. Vi trodde att hotellet hade strand men så var det inte (vi borde ha kollat bättre). Det kostar pengar att vara på stranden så det blev ganska dyrt. Nettuno dom stad är urmysig. Väldigt få utländska turister. Många restauranger men fantastisk mat.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack 177susannef