“Bästa läget”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
VISTAS DESDE EL APARTAMENTO
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bästa läget”
Omdömet skrevs 13 december 2018 för en vistelse i december 2018

Perfekt läge, lugnt, underbar utsikt från den stora altanen, alla faciliteter, fin pool och nära till ”byn”. Skön bred säng (bäddsoffan använde vi inte). Ute på altanen kan man visserligen höra grannar prata men annars väldigt tyst, istället är det vågornas dån som ger den rätta känslan!
Lite klurigt att hitta rätt port till garageplatsen (tyckte i a f vi) men egentligen behövs den inte, gott om parkering utanför.

Datum för vistelsen: december 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera