“Tapaskväll”

Rankad som nr 4 av 42 Restauranger i Los Gigantes
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt och personligt. Vi erbjöds en stor mängd olika lokala tapasrätter. Originellt porslin och service
lyfte upplevelsen

Datum för besöket: mars 2018
Tack FolkeS15

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

En liten mysig tapasrestaurang, en av de bästa jag besökt. Den ser anspråkslös ut men låt inte det lura er. Fantastisk mat, goda drinkar och service i världsklass. Allt till ett mycket överkomligt pris.

Datum för besöket: mars 2018
Tack hans70berglund
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Ligger i lä från hamnen så det blåste inte.finns två bord inomhus och ca sex bord utomhus vilket gör att det måste vara fint väder samt man måste ringa och boka bord. Tre tapas var räcker gott.maten var ordinär,helt ok inte mer

Datum för besöket: januari 2018
Tack anhi41
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Fjärde eller femte gången vi är här. Inte de vanliga traditionella tapas rätterna. Men gud så gott. Rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2018
Tack percfekt
Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Lite gömd ligger denna pärla på väg till stranden . Mycket god mat och billiga drinkar. Trevlig och rolig personal.

Datum för besöket: november 2017
Tack Karolin K

Resenärer som tittade på Tas-K tittade också på

Puerto de Santiago, Teneriffa
Los Gigantes, Teneriffa

Besökt Tas-K? Berätta vad du tyckte!