“Dålig service till stamkunder”
Omdöme om Victor Grill

Victor Grill
Rankad som nr 12 av 158 Restauranger i Manilva
Kök: Argentinskt
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vi är gamla stamkunder som kom när det var fullt. Det fanns då inga lediga bord till oss. Ägaren sade då att kom tillbaka om 30-40 minuter så löser det sig. Fair enough.
Vi kom därför tillbaka ca 50 minuter efteråt. Då fanns fortfarande inga lediga bord. Och ägaren gjorde absolut ingen insats för att lösa det. Ville inte ens prata med oss.
Vi väntade ytterligare ca. en halvtimme. Fortfarande ingen lösning. Då gick vi därifrån. Kommer heller inte att gå dit igen. Victor kommer att förlora många tusen på att vi inte går dit igen, eller rekommenderar andra att göra det.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack ulfrek

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Restaurang med mycket bra argentinskt kött. Om du är riktigt hungrig, satsa på grill mix! Annars finns separat olika typer av nötkött och lever med goda såser och prisvärda viner som är svåra att hitta på andra ställen.
Servicen är mycket bra och personlig.
Restaurangen har ägts av samma familj i många år.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack ulfrek
Omdömet skrevs 3 december 2019

Trevlig argentinsk restaurang i trevlig lokal som serverar bra kötträtter vilka är baserade på väldigt bra råvaror. Inget att klaga på när det gäller serveringen utan allt flöt på bra. Normal prisnivå för kvaliteten som serverades.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack bengt M
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Tog mixgrill för 2 med pommes och potatisgratäng, Mycket bra! Mycket kött och mycket tillbehör. Gott! Trevlig personal! Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2019
Tack 39madelenep
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Fantastiskt gott kött. Oxfilén är superb, rekomenderas varmt. Trevlig personal, lugn och rofylld miljö.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Sommarsol19

Resenärer som tittade på Victor Grill tittade också på

Puerto de la Duquesa, Manilva

San Luis de Sabinillas, Manilva
Puerto de la Duquesa, Manilva

Besökt Victor Grill? Berätta vad du tyckte!