“Vilken fantastisk mat”

Victor Grill
Rankad som nr 16 av 169 Restauranger i Manilva
Kök: Argentinskt
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med personal i världsklass. Beställde oxfilé och har aldrig någonsin ätit ett godare kött. Helt perfekt tillagat.
Här kan man beställa 450g oxfilé, fylld kyckling, entrecote, hamburgare mm.
Alla i sällskapet njöt av sin mat och den fantastiska servicen.
Hit kommer vi igen!

Tack Starcch

Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade en mycket härlig fredagskväll på Victors. Var mycket folk och vi hade bokat bord. Tog dock lite tid att få bordet. Men maten gick snabbt att få in ändå. Köttet var tillagat perfekt. En väldigt god potatisgratäng till och en flaska finare rött. Kan inte bli fel. När vi var klara bjöd de på en isande Limoncello.

Tack AngelafromPartille
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Man går inte hungrig här i från vill jag lova.
Köttet är fantastiskt väl tillagat och portionerna väl tilltagna. Min vän tog laxen och även den var fantastiskt god. Personalen är toppen.
Efter maten bjöds vi på Baileys. Mycket trevligt.

Tack Lillesmurfan
Omdömet skrevs 19 september 2016

En exelent restaurang med kötträtter to die for! Bra service - något underbemannad i förhållande till mängden gäster. Man väntar gärna några minuter extra när man sedan ser kniven sjunka rakt genom filébiten på en spegel av rödvinsås.
Tillbaka igen - måste bara skriva ett omdöme den här gången.

Tack SIMEON S
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

På lilla torget ljumma vindar super service och helt underbar mat. Vi tog både rött och vitt oerhört gott och prisvärt. Kan varmt rekommendera ett besök. Kommer definitivt komma tillbaka

Tack Lena L

Resenärer som tittade på Victor Grill tittade också på

Manilva, Costa del Sol

San Luis de Sabinillas, Manilva

San Luis de Sabinillas, Manilva
Puerto de la Duquesa, Manilva

Besökt Victor Grill? Berätta vad du tyckte!