Dragos Del Sur(Puerto de Santiago)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Globales Tamaimo Tropical(Puerto de Santiago)
Priceline
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 221 US$/natt.

Casa Regina Tenerife(Puerto de Santiago)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Barcelo Santiago(Puerto de Santiago)
  • Frukost ingår
  • Bar/lounge
Apartamentos Arena Suites(Puerto de Santiago)
  • Bar/lounge
Apartamentos Vigilia Park(Puerto de Santiago)
  • Restaurang
Club La Mar(Puerto de Santiago)
  • Fri parkering
Blue Sea Lagos de Cesar(Puerto de Santiago)
  • Restaurang
Jardin Marino(Puerto de Santiago)
Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Härligt hotell med fina allmänna ytor, man märker att de lägger energi på att allt ska se trevligt ut.
Standard rummen är bra storlek och fräscha men börjar bli lite slitna. Superior rummen är bättre och mer nyrenoverade.
Restaurangen har en trevlig stor ballkong utomhus, där åt vi i stort sett varje måltid. Buffén var väldigt stor med bra utbud.
Trevliga poolområden med plats för både barn och de som vill ha det lugnt. Nära till stranden+centrum från poolområdet.
Även flera trevliga ytor att ta en öl/drink/kaffe på.
De lokala alkoholsorterna(starksprit) är en intressant upplevelse men inte till för finsmakaren.

Minus för À la carte restaurangen som var i poolbaren, ej ett måste.
Minus också för att man som barnfamilj inte kan välja superior rum, men fullt förståeligt.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack chris81berg
Omdömet skrevs 28 november 2016

Ett stort All inclusive hotell.
Personalen pratar mer och mindre bra engelska. Man kan hyra badlakan för kontant deposition. Det finns en ATM i entrén.
Receptionen kan hjälpa en att hyra bil. Vi betalade 45 Euro för en dag.
Wifi i entrén är otillräcklig. Wifi till rummen kostar 20 Euro för en vecka per rum.
Det finns en liten servicebutik i entrén där man kan köpa solkräm och lite annat smått och gott.
Vi hade två nyrenoverade rum med havsutsikt. Helt ok rum, balkong med fantastiska solnedgångar bakom ön La Gomera.
Poolområdet var fräscht. Lite lugnare vid den bortre poolen, där får man inte ha uppblåsbara badleksaker.
Maten är inte den bästa jag upplevt, men helt okej för att vara spansk och all inclusive. Olika matteman varje kväll och man hittar sina favoriter.
Lite rörig serveringspersonal, men helt ok. Hög ljudvolym i matsalen, men vi satt utomhus frukost, lunch och middag, det var jättemysigt.

Det finns schema med aktiviteter varje dag. Aktivitetsledarna är väldigt glada och gulliga, kommer ihåg namnen och vad man pratat om. Vi testade bågskytte, pistolskytte och vattengympa.

Vi åkte dit för en lugn vecka med sol och bad, och det var precis vad vi fick.

Tips för att välja rum: Nyrenoverade rummen med havsutsikt är bra.
  • Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Anna T
Omdömet skrevs 16 november 2016

Kände för första gången behovet att skriva några rader om hotellet !
- Incheckning tog 45 minuter och det ena rummet var inte klart. Fick köa två gånger.
- Gym var låst efter öppningstid, Fick gå och säga till 3 gånger under veckan vi var på hotellet !
- Vatten och muggar var slut ( alla gånger när vi var där i gymmet ) så välj mellan att gå till receptionen eller ta med egna.
- Det krävs ett gymkort till gymmet. Kortet ska aktiveras VARJE dag du använder det. Kolla en extra gång vid receptionen att du fick ett gymkort inte ett spakort annars måste du tillbaka till receptionen en gång till för att bytta kort och det var kö alltid vid hotellets reception ...undrar varför ?!
- Korten till rummen fungerade inte oavsett om de varit i kontakt med mobil eller inte ! Fick aktivera korten Dagligen vid receptionen, ibland flera gånger per dag !
- Telefonen i vårt rum på 8:e våningen, ett sk superiorrum fungerade inte under HELA veckan, fortfarande ur funktion när vi checkade ut !
- Wifi är så gott som obefintlig, köp inte mot avgift för Deluxerum! I superiorrummet där WiFi ingick lyckades jag inte komma ut på nätet en enda gång !
- Luftkonditionering i vårt Deluxerum fungerade inte första natt.
- Schampo saknades första natt i superiorrummet.
- Välj uteplats vid måltiderna då hade ni en chans i alla fall att höra varandra utan att behöva skrika !

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
2  Tack 鹏 赵
Omdömet skrevs 2 juni 2016 från mobil enhet

Åkte hit en vecka i höstas med både vuxna och barn. Helt fantastisk upplevelse. Skulle rekommendera det till både par och familjer!

För barnen fanns det både klubb och pool och för vuxna diverse aktiviteter så som pilbåge, dans mm. Gänget ungdomar som höll i allt som hände på hotellet var riktigt trevliga, kom ihåg namn och vad man pratat om innan.

Det fanns alltid mat att äta och lunchen och middagen var fantastiska. Utbudet var oerhört stort. Gällde att komma i tid om man vill ha plats på balkongen för middagen.

På kvällen fanns det alltid olika uppträdande och aktiviteter vilket var trevligt! Nära till stranden om man skulle vilja bada lite i havet. Köp internet var väldigt dåligt men personalen gjorde sitt bästa för att hjälpa.

Bodde här: juni 2016
Tack dahlzebub
Omdömet skrevs 2 juni 2016

Ett stort hotell där det mesta fanas.
Vi kom hit för att njut av mat och bad, vilket vi också fick!
Men miljön är verkligen skapad för så många turister som möjligt, med andra ord, göra pengar på oss gäster.
Men vi trivdes och mådde gott !

Tips för att välja rum: Om de är nyrenoverade !
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack haakan2015