“Mycket fint och vackert hus”

Omdöme om Villa Caena - New!

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
392 omdömen
91 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 68 hjälpsamhetsröster
“Mycket fint och vackert hus”
Omdömet skrevs 15 juli 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Helt perfekt semesterboende med många rum varav 1 har eget badrum. Jag bodde där med mina vänner och vi trivdes utmärkt. Fin pool som är ren och välskött. Gräsmattan är suverän och i huset finns alla bekvämligheter med ett riktigt fullutrustat kök. Hyresvärden mötte upp oss på en överenskommen tid så det var jättebra. Huset var välstädat när vi fick det. Kan verkligen rekommendera detta boende. De byter sängkläder, handdukar och städar en gång i veckan. Poolen städar sig själv varje natt så den är alltid ren och fin. En dag hade vi inget varmvatten och ringde då bara hyresvärden som bytte gasflaska direkt. Fin grill också som vi använde en gång. Vi åkte vidare och mina vänner stannade kvar en vecka till.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 3 2018
Dear Jack,

Thank you very much for your review and your comments!
We are happy to know that you have enjoyed your stay and are at your disposal for another opportunity.

Best regards,
Allure Villas team
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera