Omdömet skrevs 22 november 2017

Vi var här i 14 dagar i november 2017 för att spela golf .
Vi bodde på vån 5 med en stor altan (ca 40 kvm) och vidunderlig utsikt.
Hotellet ligger perfekt till för golfare antingen man han egen bil eller tar taxi till
de mycket närbelägna banorna,Sur,Adeje,Americas eller Amarilla.
Hotellet är lite slitet med dörrar som inte går att låsa,parasoller som är trasiga,
solstolar som är söndriga.
VI åt bara frukost på hotellet, som var godkänd men inte mera.
Vi åt frukost ca kl 09 varje dag och inte vid något tillfälle fanns samtliga rätter på plats utan något var alltid slut t ex.,juice,kaffe,ost ,koppar,skedar ,Min fru var irriterad på att
ingen färsk frukt fanns tillgänglig. Dålig frukostservice helt enkelt trots låg beläggning.
Poolen är liten och helt ok men trasiga stolar och trasiga parasoller drar ner intrycket
Ingen badstrand finns i närheten då stränderna är steniga och mycket branta.
Med lite uppfräschning skulle hotellet lätt få ett högre omdöme.

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt
  • Bodde här: november 2017, reste som ett par
1  Tack janbackfors
Omdömet skrevs 15 november 2017

Bodde på hotellet i anslutning till en golfresa arrangerad av Golf Plaisir. Hotellet har några år "på nacken" men kan verkligen rekommenderas. Utsökt service för att inte tala om frukosten; superb! Det finns bara en pool på området med begränsat antal solplatser. Så är du ute efter det välj hellre Sandor San Blas som är grannhotellet. Bor du på Vincci har du nära till många förträffliga restauranger.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack lbb170
Omdömet skrevs 21 mars 2017

Rummen var slitna och ute på balkongen luktade det avlopp.
Maten var inte alls bra, smaklös och visa saker gick inte att äta... Dålig fantasi....
Saknades:
Toaborste på toaletten
Täcken i sängarna.
m.m.

• Bodde här: mars 2017, reste med vänner
2  Tack johan f
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med en fantastisk utsikt mot hav och pool. Då vi va där på golfresa och tidig avresa 07:30 från hotellet kunde frukosten bli lite stressig, men vi fick smita in kl 06:45 och då va det mesta klart förutom kvinnan/mannen som fixade omeletten inte började förrän kl 07. Överlag en helt okey frukostbuffé för oss saknades inget. Wii funkade kanon då det ingick i vårt golfpaket. Poolhandukar va bara hämta i receptionen. Minus va att fanns ingen vattenkokare på rummet endast kylförvaring av en liten minibar? Överlag trevlig receptionspersonal sängarna som dom är utomlands men man vänjer sig. Lugnt område med kanske litet utbud av restauranger omkring, vi fann vår pärla ett stenkast därifrån en trevlig tapas restaurang. Återkommer gärna.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
1  Tack Ulrika V
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Detta är vårt tredje stopp på resan runt Teneriffa. Det dyraste och absolut sämsta stället. Wi-fi inte inkluderat i priset, vilket jag trodde var obligatoriskt i dessa dagar när nästan varje café har gratis wi-fi. Personalen är inte tillmötesgående alls och verkar vantrivas. I baren kan man vänta på service utan resultat. Endast buffé i matsalen. Hela hotellet är slitet och behöver underhållas.

Detta ställe rekommenderar jag inte till någon!

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
1  Tack Birgitta A