Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Stort hotell, okej pool, okej lägenhet/ rum, massor av britter, gågata och liten strandpromenad. Har vi sett det förr?...
Ett vanligt genomsnittligt hotell på kanarieholmarna. Inget speciellt alls vilket man kanske tror av vissa omdömen och bilder.
Förutom att det mesta var ok så fanns vissa irritationsmoment: skitigt golv på poolområdet, Pooltoaletterna var hemska- tänk dig offentlig äcklig toalett var som helst. Städare som glömde låsa altandörren efter sig. Stundtals avloppslukt beroende på vindriktning.
Annars ok. Men förvänta dig inget annat.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Caromilla1
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Hotellet är mycket stort, man går nästan vilse i alla gångar.
Poolområdet är stort och väl tilltaget med många solsängar.
Man blir väl omhändertagen, har dom gjort fel så korrigerar dom det snabbt, i vårt fall så hade man nog glömt bort att vi var medlemmar i Diamond resort, pling så stod det en tjej med pool handukar och diverse andra grejer från Diamond .
Det finns inte mycket att se här, men det finns en liten strand till höger om hotellet som är helt ok, fantastiskt att dyka runt stenarna och titta på alla fantastiska fiskar, jag simmar där varje dag, och så kommer vi till lukten många klagar på, jag tycker det är överdrivet, så illa är det inte...., wifi fungerar inte bra på dagen, men för min del som är uppe tidigt på morgonen så fungerade det mycket bra.
På detta hotellet så har man aktiviteter hela tiden, skall du åka med barnbarn och svärmor så åk hit, här finns något för alla och räcker inte restaurangerna här till så har du 20 minuter till San Blas, där finns fler restauranger.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack balbin100
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Ett vackert trevligt hotell med fint poolområde och trevlig personal. Det som skiljer sig från att boka med Hotels.com eller liknande var att vi fick låna handdukar till poolområdet samt städning varannan dag istället för var tredje dag. Rekommenderas.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Erik J
Omdömet skrevs 8 februari 2016

Kändes som att bo i ett "Aladdin-slott". Hotellet var jättestort, kändes väldigt lyxigt.
Vi hade en stor och fräsch lägenhet. Köket var fullt utrustat så det var enkelt att fixa egen mat. Nära till Supermarket. Fanns mycket solsängar och nära till promenadväg längs med havet.

Vi kände oss väl omhändertagna och sedda under våran vistelse. Jättebra och trevlig personal.

Minus var väl att det inte fanns Wifi på rummen, men i och för sig är man väl inte på hotellet för att kolla internet. Vi hade en lägenhet där sovrummet var ut mot vägen, vilket blev något störande nattetid ibland.

I övrigt var hotellet bland det finaste vi varit på, ligger i en relativt lugn miljö och det är lätt att få avkoppling om man vill ha det.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Jenny J
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Jättefint hotell med fräscha rum. Vi sov jätte gott i sängarna. Rummen är välutrustade med allt man behöver. Välstädat och modernt. Hotellet har jättetrevlig personal som hjälper till med allt. Negativt: sjukt dålig wi-fi, kostnad för badhandukar borde ingå i hotellrummet. Likaså gymmet borde ingå. Sjukt jobbigt att ha små extrakostnader på sådant.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Robban b