Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 883)
Filtrera omdömen
1 883 resultat
Medlemsbetyg
318
672
495
224
174
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
318
672
495
224
174
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 883 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2017

Wi-Fi kostar ca 100 kr om dagen och kan endast användas från en apparat, vill man ha Wi-Fi till t.ex 2 mobiler så kostar det 200.

1/10 på buffén, varm barnmat i princip. Sjaskiga smutsiga, förfallna rum.

  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack jespernation
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HyAAG, Community Manager på Aguamarina Golf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2017

Kära gäst. Vi beklagar att din vistelse var inte tillfredsställande. I vilket fall som helst kommer vi att ta del av era kommentarer, som alltid hjälper oss att förbättra.
Tack för din åsikt.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juni 2016

1) Vi stannade där i en vecka under sportlovet och såg framemot att få komma dit. För det första så är sängarna väldigt obekväma, bad om kuddar eftersom vi fick en jättetunn kudde var....Det tog två dagar. Tog två dagar att få kuddar. TVÅ DAGAR.

2) Och så dörren, låset var sönder. Tydligen sov vi med olåst dörr hela tiden, oklart att veta när de var låst och inte låst. Ibland så låser den sig när man stänger och ibland gör det inte, vilket är otroligt obehagligt. Vi hade rummet längst bort, den är där vid receptionen. Närmast parkeringen! Det var två våningar, bra med plats men tyvärr dåliga sängar.

3) Maten var helt okej, ingen variation...Men personalen där var underbara!! Jättefin matsal :)

4) Vi blev tillsagda att havet låg precis bakom, gick dit, och så var det ingen strand utan massa svarta stenar :(

5) Det positiva var killen i receptionen som alltid var så glad och sjöng och hade så himla kul. Hans positiva inställning spred sig till andra i omgivningen. Bubbelpoolen låg lite gömd i ett hörn, men väldigt varmt mysigt och skönt var det! Den var väldigt populär i familjen. Poolen dock, för kallt för att simma där så ingen badade alls i poolen under hela resan.

6) Det var faktiskt väldigt fint område vi promenerade i närheten och njöt verkligen av det fina som Teneriffa har att erbjuda. Vi kommer definitivt att åka till Teneriffa igen, men definitivt inte till hotellet.

Förbättras: All personal måste upprätthålla en god service, det går inte att jobba inom denna bransch och vara så otrevlig mot kunder. Kvinnan i receptionen borde ändra sin attityd, under hela vistelsen har hon varit så otrevlig vilket gjorde att vi inte vågade fråga henne något mer efter första gången. Det förstör stämningen och hela upplevelsen för oss besökare. Tur att det fanns några som var jättetrevliga, men tyvärr är det så att när det är något negativt så stör det faktiskt hela helhetsupplevelsen. Förväntningarna var väldigt höga innan vistelsen, så när hotellet inte upprätthöll förväntningarna så sjunker värdet med resan...Nästa gång innan vi bokar något så ska vi VERKLIGEN ta reda på andra kunders upplevelser, ta in recensionerna med mera...

  • Bodde här: april 2016, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Pompom L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HyAAG, Community Manager på Aguamarina Golf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2016

Kära gäst. Vi beklagar att vissa aspekter av din vistelse var inte tillfredsställande. I vilket fall som helst kommer vi att ta del av era kommentarer och lösa de frågor som `ve detaljerad.
Tack för din åsikt.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 januari 2013

Vi var här i december -12 och vi var inte helt nöjda. Sängarna var väldigt hårda, rummen omoderna och poolen var för kall. Men värst var att hotellpersonalen var otrevliga. Kändes som att man störde dem om man ville köpa något i baren och om man ville be om hjälp i receptionen blev de nästan irriterade. Kommer inte åka dit igen..

  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Fridafreud
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HyAAG, Community Manager på Aguamarina Golf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HyAAG, Community Manager på Aguamarina Golf Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen