“God hamburgare. ”

Texas Longhorn Sickla
Rankad som nr 19 av 67 Restauranger i Nacka
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Tycker att denna restaurang alltid levererar bra hamburgare. Det finns även ett bra utbud med olika öl sorter. Men priset är ju var det är också.

Tack Mike M

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Älskar att Texas har ett bra utbud av burgare och smaksättning. Deras vegoburgare med soyabiff är grymt god. Goda fries eller ibland klyftpotatis och pricken över i, deras saltgurka. Funkar både att äta på plats och som take away

Tack Atlas070924
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Jag har besökt denna restaurang flera gånger om och har tidigare tyckt bra om denna restaurang. Idag blev jag dock besviken eftersom att vi först och främst fick vänta 25 min på att BESTÄLLA trots att restaurangen i princip var tom. Maten vände inte heller min attityd mot det positiva utan även den har definitivt blivit sämre än tidigare. Denna restaurang fungerar dock som ett lunchhak men inte under kvällar eller helger.

2  Tack Ludvig Ö
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

En rätt strulig kväll från första samtalet för att boka bord tills vi fick sitta 1 timme för att vänta på hamburgarna. Frågade efter maten efter ca 45 min. Kyparn skulle då gå o kolla. Kom inte tillbaka på drygt 10 min, vårt blodsocker var då nere på 0 och vi gick ned för att fråga i köket, då möttes vi av vår beställning. De hade tydligen givit den till fel bord. Hade känts lite bättre om de hade info oss om det.
De bad så mycket om ursäkt o drog av 140kr på notan. Maten var ok, bäst var sötpotatis stripsen. Och att de hade glutenfritt bröd.

Tack Kristina A
Omdömet skrevs 24 november 2017

Även om hamburgarna tidigare kanske inte var super, men de var grillade och det kändes helt ok de gånger jag har ätit tidigare, men nu...vad gör kocken, eller är det sämre råvaror? Känns som burgarna är som gummidäck, ingen smak av "grill" samt baconet i mitt fall var tort och hårt/segt...

1  Tack PJA4

Resenärer som tittade på Texas Longhorn Sickla tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Texas Longhorn Sickla? Berätta vad du tyckte!