eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Travelocity
Orbitz.com
Trip.com293 US$

Här bor vi ofta, när vi besöker Stockholm.
Det har hittills blivit c:a 30 nätter under årens lopp.
Vi är alltid lika nöjda med våra övernattningar.
Nu är vi tillbaka efter drygt 1 års Corona restriktioner.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Vi hittade långsprötad silverfisk på rummet. Jag har haft det i min lägenhet och lyckades inte bli av med det på sex år trots flera försök från Anticimex. Om ni överväger att bo här, tänk då på risken att få med dessa skadedjur hem. Personalen va jättetrevlig och hjälpsam och vi fick byta byggnad. Men för mig är ingen hotellvistelse värd risken att få hem dessa skadedjur som orsakat mig ett så extremt stort lidande

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Micke L
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Bokat ett bra superior dubbelrum men fick en uppgradering till ett likadant rum med den magiska sjöutsikten över Stockholms inlopp. Bra utrustade rum med underbara och ovanligt inställbara sängar samt en fantastiskt service av all personal vi träffade på. Härlig trädgård med solstolar och en extra mysig plats uppe på ett berg där man kunde njuta av solnedgången vilket vi inte behövde eftersom den var väldigt bra även ifrån vårt rum. Frukosten är bra som förväntat och gratis kaffe finner man hela tiden i reception. Vid reception kan man vintertid även finna en mysig brasa.
Bra möjlighet till parkering i garage med hiss rakt upp till rumsvåningen. Parkeringen blev för mig som återkommande gäst kostnadsfri, tack för det.
En av Stockholms mest prisvärda hotell alternativ, när de har extra erbjudande.

Ett förslag är om tid och pengar finns över att kombinera hotellet med deras partner sköna Njuta Spa intill och restaurang J med deras Torskrygg eller Hälleflundra.

Jag har även bott och haft konferens på hotellet med stor framgång.

Tack RonnieE21
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Perfekt om man inte vill bo inne i Centrum. Enkelt att ta sig runt och in till stan men samtidigt ingen anledning när man är på en så vacker plats.
God frukost i vackert hus
Fräscha rum
Härligt häng på restaurangen vid vattnet eller på närliggande nacka strand. Missa inte promenad bort mot Sickla längs med vattnet.
Extra plus för vänlig och omtänksam personal i receptionen.

Tack C3384CJjohannan
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jag och några vänninor kör en staycation denna Corona-sommar. Jättemysigt hotell!!!
Hade en fantastisk eftermiddag på deras brygga. Rummen fräscha och härliga. Toppen härlig personal
Kan varmt rekommendera att bo här :)

Tack MThorstensson