Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Perfekt om man inte vill bo inne i Centrum. Enkelt att ta sig runt och in till stan men samtidigt ingen anledning när man är på en så vacker plats.
God frukost i vackert hus
Fräscha rum
Härligt häng på restaurangen vid vattnet eller på närliggande nacka strand. Missa inte promenad bort mot Sickla längs med vattnet.
Extra plus för vänlig och omtänksam personal i receptionen.

Tack C3384CJjohannan
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jag och några vänninor kör en staycation denna Corona-sommar. Jättemysigt hotell!!!
Hade en fantastisk eftermiddag på deras brygga. Rummen fräscha och härliga. Toppen härlig personal
Kan varmt rekommendera att bo här :)

Tack MThorstensson
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Trevligt hotell med fint havsnära läge. Man ser att hotellet varit riktigt fint för ett antal år sen men en del börjar se lite slitet ut. I vårt rum kunde man konstatera att den dagliga omsorgen var måttlig. Lampor på sned, fönsterbräda på sned, halvrisiga utemöbler, ingen möjlighet att ställa upp balkongdörr etc. Det kan man ju leva med men det tristaste inslaget var frukosthanteringen. Visserligen fick man en slot-tid för att undvika trängsel så här i Corona-tider. Men ingen följde upp det så folk ramlade in lite hur som helst varvid påtaglig trängsel uppstod. Ingen Supervisor som såg till att avstånd hölls, att folk tog på sig handskar etc. Heller ingen som såg till att frukostbuffén hölls fräsch och fylldes på. Personalen slet säkert men ingen hade koll då serveringsfaten gapade tomma för ofta och gästerna var tvungna att säga till upprepade gånger. Vi har bott runt om i Sydsverige i sommar på 10 olika hotell och detta var absolut den mest tveksamma frukosthanteringen alla kategorier avseende respekt för Coronaeländet. Svagt!

Rumstips: Havsutsikt ett måste
Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Kai S
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Gillar verkligen detta hotell, personalen i incheckningen supertrevliga, fina rum mot havet, det som drar ner betyget är för tunna kuddar och trängseln vid frukosten trots att dom delat upp den på fler sittningar, folk trängs trots Corona tider, var tvungen att säga till att hålla avstånd.

2  Tack TeamSK
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell vid Nacka strand i fin miljö. Vi blev trevligt bemötta vid incheckningen och parkeringsgaraget ingick i priset. Rummet och hela hotellet var marint inspirerat. Sängarna var sköna dock var kuddarna väldigt tunna och det var lite lyhört. Städningen verkade tyvärr vara väldigt selektivt gjord på rummet. Bastu och badplats fanns att tillgå om man ville bada. Frukosten var OK men det var alldeles för mycket folk som befann sig i lokalen samtidigt i dessa Covid-19 tider.

Datum för vistelsen: juli 2020
3  Tack Titleist9900