Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com171 US$
Orbitz.com171 US$
Travelocity171 US$
CheapTickets171 US$
Trip.com322 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Gillar verkligen detta hotell, personalen i incheckningen supertrevliga, fina rum mot havet, det som drar ner betyget är för tunna kuddar och trängseln vid frukosten trots att dom delat upp den på fler sittningar, folk trängs trots Corona tider, var tvungen att säga till att hålla avstånd.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack TeamSK
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell vid Nacka strand i fin miljö. Vi blev trevligt bemötta vid incheckningen och parkeringsgaraget ingick i priset. Rummet och hela hotellet var marint inspirerat. Sängarna var sköna dock var kuddarna väldigt tunna och det var lite lyhört. Städningen verkade tyvärr vara väldigt selektivt gjord på rummet. Bastu och badplats fanns att tillgå om man ville bada. Frukosten var OK men det var alldeles för mycket folk som befann sig i lokalen samtidigt i dessa Covid-19 tider.

3  Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Fint och fräscht hotell med bra läge men mitt betyg sänks ordentligt då Hotel J helt verkar ha missat pandemin. Hotellfrukosten måste intas i en restaurang där gästerna sitter trångt. Inga infoskyltar eller markeringar för att hålla avstånd. Stora uppläggningsfat med en gaffel/sked som alla delar. När vi kom dit var det disk- och matrester på nästan alla bord vilket skapade kö...som i sin tur gjorde att fler åt tillsammans. Ett par tonåringar städade undan från borden och slarvtorkade flera bord med samma trasa, tillsynes utan rengöringsmedel. Kaffekopparna var slut och när min sambo bad om en levererades den med fingrarna längst upp på "drickytan".
Vi har bott på andra hotell i sommar som tagit pandemin på högsta allvar. Känns obehagligt hur nonchalant hotellet hanterar situationen och hotellgästernas hälsa/liv!

Tack bingobratt123
Omdömet skrevs 30 juli 2020

(Hotellet) helt ok hotellrum, sjöutsikten var ett träd, Katastrofal frukost då det inte fanns tillräckligt med bröd, tight mellan gäster, service bad oss att fylla på vatten till strykjärnet i strykrummet, finns inga hängare i strykrummet. När vi lämnade omdöme efter utcheckningen så togs det emot med arrogans.

(Resturangen) superbra mat och super bra service. Kan varmt rekommenderas.

Tack Mr_riot80
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Här har vi bott flera gånger och firat flera av familjens högtidsdagar och alltid varit supernöjda med upplevelsen.
Härlig utsikt över havet från hotellet.
Trevlig strandpromenad bla mot restaurang J.
Vi kan verkligen rekommendera detta hotell, men det är rätt ont om parkeringar både de som är gratis och de man måste betala för så kom i tid till incheckningen om du åker egen bil.
Vi bodde här två nätter och då blev rummet inte städat förrän 15.30 och detta är inte optimalt.

2  Tack 581carstenj