Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (838)
Filtrera omdömen
838 resultat
Medlemsbetyg
492
280
51
10
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
492
280
51
10
5
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 838 omdömen
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Fint och fräscht hotell med bra läge men mitt betyg sänks ordentligt då Hotel J helt verkar ha missat pandemin. Hotellfrukosten måste intas i en restaurang där gästerna sitter trångt. Inga infoskyltar eller markeringar för att hålla avstånd. Stora uppläggningsfat med en gaffel/sked som alla delar. När vi kom dit var det disk- och matrester på nästan alla bord vilket skapade kö...som i sin tur gjorde att fler åt tillsammans. Ett par tonåringar städade undan från borden och slarvtorkade flera bord med samma trasa, tillsynes utan rengöringsmedel. Kaffekopparna var slut och när min sambo bad om en levererades den med fingrarna längst upp på "drickytan".
Vi har bott på andra hotell i sommar som tagit pandemin på högsta allvar. Känns obehagligt hur nonchalant hotellet hanterar situationen och hotellgästernas hälsa/liv!

Datum för vistelsen: juli 2020
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack bingobratt123
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2020

(Hotellet) helt ok hotellrum, sjöutsikten var ett träd, Katastrofal frukost då det inte fanns tillräckligt med bröd, tight mellan gäster, service bad oss att fylla på vatten till strykjärnet i strykrummet, finns inga hängare i strykrummet. När vi lämnade omdöme efter utcheckningen så togs det emot med arrogans.

(Resturangen) superbra mat och super bra service. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack Mr_riot80
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Här har vi bott flera gånger och firat flera av familjens högtidsdagar och alltid varit supernöjda med upplevelsen.
Härlig utsikt över havet från hotellet.
Trevlig strandpromenad bla mot restaurang J.
Vi kan verkligen rekommendera detta hotell, men det är rätt ont om parkeringar både de som är gratis och de man måste betala för så kom i tid till incheckningen om du åker egen bil.
Vi bodde här två nätter och då blev rummet inte städat förrän 15.30 och detta är inte optimalt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack 581carstenj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 december 2019

Trevligt hotell som ligger lite avsides om man ska tillbringa dagarna i Stockholm men som istället erbjuder lugn och härlig utsikt över inloppet till staden. Fin frukost som serverades i byggnaden Tornvillan som ligger bredvid hotelltet.

Datum för vistelsen: november 2019
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack mrxll
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019
Google-översättning

Many thanks,
for your generous review.
So glad you enjoyed your stay.
All the best,
Sophie

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 september 2019

Fantastiskt läge vid inloppet till Stockholm. Blev glatt överraskad när jag upptäckte att SL's båtar går från Stockholm till Nacka strand så att man kommer dit på månadskortet :) Rummet, vi hade bokat ett högst upp med stor terrass och det var verkligen härligt. Sköna sängar, rent och snyggt. Vid receptionen fanns en lounge där man kunde sitta och fika. Hela hotellet var fint inrett i marin stil. Om man ska hitta något att klaga på så är det nog att det inte fanns billigare alternativ vin och bubbel i minibaren och att frukosten inte hade ett enda alternativ av havrebaserad yoghurt annars var allt toppen och kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack 567majas
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Tack Maja,
för din fina återkoppling.
Glad att du trivdes hos oss.
Kikar på ett havrebaserat alternativ till yoghurt.
Fortsatt fin höst,
Sophie

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen