Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Här har vi bott flera gånger och firat flera av familjens högtidsdagar och alltid varit supernöjda med upplevelsen.
Härlig utsikt över havet från hotellet.
Trevlig strandpromenad bla mot restaurang J.
Vi kan verkligen rekommendera detta hotell, men det är rätt ont om parkeringar både de som är gratis och de man måste betala för så kom i tid till incheckningen om du åker egen bil.
Vi bodde här två nätter och då blev rummet inte städat förrän 15.30 och detta är inte optimalt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 1 december 2019

Trevligt hotell som ligger lite avsides om man ska tillbringa dagarna i Stockholm men som istället erbjuder lugn och härlig utsikt över inloppet till staden. Fin frukost som serverades i byggnaden Tornvillan som ligger bredvid hotelltet.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack mrxll
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019

Many thanks,
for your generous review.
So glad you enjoyed your stay.
All the best,

Omdömet skrevs 18 september 2019

Fantastiskt läge vid inloppet till Stockholm. Blev glatt överraskad när jag upptäckte att SL's båtar går från Stockholm till Nacka strand så att man kommer dit på månadskortet :) Rummet, vi hade bokat ett högst upp med stor terrass och det var verkligen härligt. Sköna sängar, rent och snyggt. Vid receptionen fanns en lounge där man kunde sitta och fika. Hela hotellet var fint inrett i marin stil. Om man ska hitta något att klaga på så är det nog att det inte fanns billigare alternativ vin och bubbel i minibaren och att frukosten inte hade ett enda alternativ av havrebaserad yoghurt annars var allt toppen och kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 567majas
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Tack Maja,
för din fina återkoppling.
Glad att du trivdes hos oss.
Kikar på ett havrebaserat alternativ till yoghurt.
Fortsatt fin höst,

Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Hotell J i Nacka Strand är som hotell ett godkänt medelhotell där hotellet gör vad dom ska göra men inte mer. Det finns en kaffetermos och gott om stolar ute och några fåtöljer inne intill Receptionen. Rummen är ok och fyller sitt syfte. Magert kanalutbud på TV:n.
Badrummet kan bli riktigt farligt när du har duschat. Vatten kommer ut över hela badrumsgolvet och blir glashalt!!! I kombination med en glasvägg....?!? Inte bra. Alls.

Frukosten var precis vad du kan tänka dig och inget utöver det. Ont om platser vissa tider.

Men läget och utsikten gör Hotell J fantastiskt.
Intill Nacka Strands hamn med inloppet till Stockholm, Djurgården på andra sidan vattnet och både en färja som går regelbundet från bryggan, atmosfären därnere och för all del Restaurang J som har en fantastisk miljö och utsikt är inte alls en dum restaurang om man inte vill åka in till Stockholms C.

Detta gör Hotell J till ett prisvärt och gott alternativ till boende på hotell i Stockholm.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack dafteke
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2019

Stort tack,
för din informativa återkoppling.
Tar till oss av dina kommentarer och ser på förbättringar.
Glad att du uppskattar miljön och ändock ser oss som ett prisvärt, gott alternativ.
Varmt välkommen åter,

Omdömet skrevs 18 juli 2019

Fint hotell med väldigt trevlig inredning Rent o snyggt, stort o välplanerade rum.
Trevlig o hjälpsam personal
Frukosten serverades i den gamla villan intill. Bra utbud och gott om plats
Ligger väldigt vackert efter vattnet

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack elisabetn2016
Management_Hotel_J, General Manager på Hotel J, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2019

Tack Elisabet,
för din fina återkoppling. Så glad att ni trivdes hoss oss.
Fortsatt fin sommar,