“Den bästa Taco Bar jag besökt i Sverige”
Omdöme om Taco Bar Sickla

Taco Bar Sickla
Rankad som nr 39 av 73 Restauranger i Nacka
Beskrivning: Taco Bar finns från Luleå i norr till Malmö i söder. Med en meny full av olika texmex-rätter kan lunchen, middagen eller AWn inte bli mer än lyckad! För den på språng kan man såklart få med sig maten som takeaway och vill man inte lämna hemmet går det att få sin beställning ända fram till dörren med hemkörning. Planerar ni fest så kan ni dessutom abonnera en Taco Bar eller beställa catering från oss så man får hem godsaker för sällskap mellan 10-200 personer. Välkommen att kontakta din restaurang för information om hur vi kan skräddarsy ditt evenemang. För mer information besök vår hemsida.
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Taco Bar i Sickla är lätt den bästa Taco Bar jag någonsin besökt. Här snålar de inte med koriandern!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MalinBrick

Resenärer som tittade på Taco Bar Sickla tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Taco Bar Sickla? Berätta vad du tyckte!