Omdömet skrevs 13 januari 2020

Bra service, fint hotell, trevlig personal. bra frukost, provade aldrig resturagen, gymmet var rymligt och stort, bra kvalitet på rummen, trevliga och rymliga, bra städning, bra badrum, tyst och lugnt på kvällarna.

Tack WilliamG2175
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Tanken med hotellvistelsen var att gå på spa. När vi skulle boka spa s sa de att det var fullt. Vid ett senare tillfälle sa de att det fanns plats om man bokade en behandling på spat. Sen var det jätte små fönster på hotellrummet.

Tack ayaakardi
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Vi köpte ett nyårspaket och såg fram emot en mysig och festlig helg m nyårssupé . Tyvärr blev vi oerhört besvikna. Riktigt bedrövlig mat. Maten var kall. Smakade som maten man minns från matbespisningen i skolan. Baren stängde kl 01 på nyårsafton.... Personalen i receptionen kunde inte svara på enkla frågor. Dålig service. Alldeles för lite personal i förhållande till gäster. Garaget där vi hade bilen släppte inte ut oss. Vi betalde extra för ett hundrum men fick be om en hundskål, fanns ingen hundbädd. Absolut inte prisvärt.

2  Tack AnnaL7163
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Har bott på hotellet ett flertal gånger. Det har förut varit väldigt bra och fräscht men nu senast i slutet av December bodde vi i ett deluxrum. Det var helt ok men kändes inte lika fint, nytt och fräscht som tidigare. Hotellet börjar bli en aning slitet. Först fick vi ett rum med heltäckningsmatta men lyckades byta till ett med vanligt golv.

Placering och kommunikationer: Perfekt med SL både in till Nybroplan och Gröna Lund. Finns även väldigt mycket bussar i närheten som går in till slussen/city.

Parkering: Numera 250kr per dygn vilket är rätt dyrt.

Frukost: Väldigt bra. Har det mesta i rätt mysig miljö.

Middag: Vi åt middag i restaurangen. En av varmrätterna 325kr. Maten var god men den ska enligt mig vara fantastisk för det priset. Även väldigt lite mat. Tycker priserna är i klart i överkant med vad man får. Servicen i restaurangen var bra och det är fin miljö.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 539danieln
Omdömet skrevs 28 december 2019

Spat var bra men min ansiktsbehandling är jag jätte missnöjd med. Hon gjorde ingen analys och berättade inte vad hon gjorde, var mer en massage. För så mycket pengar är jag otroligt besviken, rekommenderas ej.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Malin12341234