Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig konferenslokal med bra akustik och luft. Närheten till stan är ett +. Trevliga rum med bra sängar och bra garderober. Baren och barpersonalen va ok, dyra ölpriser, det drar ner. Trevlig personal över lag. God frukost, men det var mycket som var slut och det tog tid innan det fylldes på, eller så fylldes det inte på allsinnan vi var klara, stort minus. Får ändå säga att jag skulle kunna tänka mig att bo där igen.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Linus B
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, stort och fräscht. Restaurangen var super, mysig och god mat. Hotellrummet stort med alla faciliteter du behöver och ljuvligt doftande dusch och bad produkter.
Han inte prova spa-avdelningen men den tar vi nästa gång!!

Tack Ulvelotta
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ligger bra till, lätt att komma till/från centrum med buss. Bra rum med utsikt över strömmen och sköna sängar. Trevlig personal som bidrog till att vistelsen blev angenäm. Finns restaurang men den hade vi inte tillfälle att utnyttja

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack LINKETO
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Återkommer alltid till detta hotell, trots att vi egentligen tycker om att prova på nya saker! Bra lugnt läge och lätt att ta sig till centrum. All personal är hjälpsam och trevlig. Rummet var fräscht, välstädat, sköna sängar. Barnen älskade att sitta i fönstren och titta på båtarna som åkte förbi! Spaavdelning uppskattades av hela familjen. Frukosten har allt, och lite till. Effektiva våffeljärn!

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Lenaspena
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Vi bokade en natt på Marina Tower trots att vi bor i Sthlm. Det är ett perfekt hotell om man vill ha en mysig spahelg. När vi kom till hotellrummet stod där en flaska bubbel. Rummet hade två våningar, inredningen var modern med mysig och rummet var rent och fräscht. Dessutom hade de bra utbud av tv kanaler. Frukostbuffén hade ett stort utbud och för mig som vegan fanns det massor att välja på, alltifrån rostar bröd till soyayoghurt. Rekommenderas starkt, även för stockholmare som vill unna sig en mysig helg!

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack HannahJoha