“Äntligen”
Omdöme om Classic Pizza Nacka Forum - STÄNGD

Classic Pizza Nacka Forum
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Äntligen hittat ett ställe med roliga pizzor. Tog Bangkok, smakar som Thailand! Kul! Att något ställe vill göra något roligare än pizzahaket på hörnet

Datum för besöket: februari 2020
Tack 738lu

Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Rekomderas ej, burkchampinjoner och burktonfisk på en pizza som ligger långt över standardpriserna och påstås vara lite lyxigare. Servicen lämnade en hel del att önska (inte otrevliga men inte direkt ”på” heller). Undvik och gå någon annanstans istället.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Zenzombie
Omdömet skrevs 13 maj 2019

Helt ok ställe, men ack så dyrt. En Norrlandsguld kostade 79kr! Nog den dyraste Norrlands G jag druckit. Pizzan var jättegod men ganska sparsam och dyr. 165kr.
Personal,pizzabagaren var glada och trevliga. - för kontantfria.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Susanne F
Omdömet skrevs 14 april 2019

i möttes i Nacka forum vid tiotiden för fika. Han längtade efter pizza och vi hamnade på Classic pizza, en glad överraskning. Det fanns mycket och litet annorlunda pizzor. Personalen var perfekt och pizzan jättegod! Väl värt att testa.

Datum för besöket: april 2019
Tack BIBS_FOOD
TAaltonen, Toimitusjohtaja på Classic Pizza Nacka Forum, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2019

Thanks for your review ❤

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Så gott! Äter jätteofta på Classic Pizza i Finland, kul att de hittat hit också! Rekommenderar speciellt att smaka på specialpizzorna längre bak i menyn, mina absoluta favoriter är Phangan lover (räkor, chilimajonäs osv) och Rudolf (ren, brödrost, tranbär, hjortronsylt). Så gott! Dessutom ett sympatiskt familjeföretag från Hangö i Finland :)

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack AnniKakadu