“God sushi och trevlig personal”
Omdöme om Ektorp Sushi

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Ektorp Sushi
Rankad som nr 25 av 69 Restauranger i Nacka

Vi har köpt med sushi hem några gånger från Ektorp Sushi. Prisvärt, lagom stora portioner och maten går snabbt att få. Trevligt utbud av läskeblask. Personalen är alltid vänlig, tillmötesgående och personlig. Rekommenderar starkt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hejhopptjolahej

Omdömet skrevs 3 augusti 2019

Helt ok Sushi. Bra och gott. Kanske lite långa väntetider vid middagstid. Har alltid fått bra mat därifrån

Datum för besöket: maj 2019
Tack Qvotum
Omdömet skrevs 9 maj 2019

Sushin är väldigt god och prisvärd, dock mycket enkel utan det lilla extra. Lokalen är alltid städad och fräsch.

Anledningen till att det inte blir 5/5 är att det är otroligt långa väntetider, på gott och ont. Toppenbra att de tillagar maten efter beställning, men 45 min i väntetid en vanlig kväll känns lite väl överdrivet. Ring alltid och beställ i förtid, annars får du sitta och vänta länge.

Datum för besöket: maj 2019
Tack nelott
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

VARNING FÖR EKTORP SUSHI. Vi köpte två yakiniku. Det var mycket dåligt kött, segt och mycket senor och fett. När vi påpekade detta skylde de på sin leverantör och att det var inte deras fel trots att de sålt maten till oss för 190kr. VARNING för detta ställe då de inte kompenserar för dålig mat utan skyller i från sig. GÅ ALDRIG DIT!

Datum för besöket: september 2018
Tack Bamsepojken
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Som alltid mycket god sushi här blir man aldrig besviken har man inte vägarna förbi åker man gärna en omväg hit

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack 707joakimh

Resenärer som tittade på Ektorp Sushi tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Ektorp Sushi? Berätta vad du tyckte!