“God mat, lite långsam service”
Omdöme om Sovel

Sovel
Rankad som nr 6 av 73 Restauranger i Nacka
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Provade deras hamburgare som verkligen var god och fint upplagd. Servicen lämnar en del att önska i form av att beställd dryck bör serveras innan maten kommer till bordet och innan man behöver efterlysa sin dryck. Får se om jag återvänder...

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack sthlmsuprdad

Omdömet skrevs 18 maj 2021 från mobil enhet

Ojämn kvalitet och ojämn service, välj ngn annan restaurang. Har blivit nonchalant mött flertalet gånger

Datum för besöket: maj 2021
Tack AndersL219
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Bäst på kött och såser och pommes! Sen kan serveringen svaja mer än den borde men maten väger nästan alltid upp det! Hamburgaren är ett måste att prova!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack J76se
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vi var inte nöjda med varken mat eller service. Synd på ett så bra läge och mysig interiör. Finns inte så många alternativ i området.

Datum för besöket: december 2019
Tack PeaTall
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Hade ganska höga förväntningar på det här stället men vart faktiskt besviken
Små portioner, höga priser men maten var inte i närheten av det jag ätit på andra restauranger med samma prisklass.
Hamburgaren var tråkig och kan inte konkurrera med tex bastard burger eller ngn annan ny kedja
Köttet var ok, men inte som förväntat.
Servicen var ok, men rörig, och dom gav oss ett bord som redan var bokat så vi fick inte sitta kvar efter vi ätit..
Blir nog inga fler besök för vår del, Stockholm är trots allt fullt av restauranger med betydligt bättre standard på precis allt

Datum för besöket: februari 2019
Tack Kenta59

Resenärer som tittade på Sovel tittade också på

Nacka, Stockholms län

Besökt Sovel? Berätta vad du tyckte!