Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Hittade hotellet av en slump när vi sökte i Falsterbo. Avståndet avskräckte oss inte.
Vi kom före den utsatta incheckningstiden. Men det var inget problem för lunchen var utsökt. Efter lunchen fick checka in två timmar tidigare och fick dessutom två härliga rum (bättre än vi bokat) varav vårt hade egen terass.
Frukosten är utsökt och av de fräschaste jag fått, fint upplagt och utsökt service av frukostvärdinnan. Omelett och bacon perfekta liksom frukterna och bröden. Top notch.
Hotellet är inte det mest moderna men det är tyst, rent och har tillräckligt bra sängar för en god natts sömn.
Man kan dessutom få egen tid i SPAet, så glöm inte badkläder.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack hakans927
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Vi stannade till här för en frukost efter båten från Travemünde. Det fanns allt vad vi önskade. Hembakat bröd som fortfarande var varmt. Fruktsallad, pannkakor, och supergod äggröra. Olika yoghurtsorter med skålar av tillbehör. Ingen jätte buffé, men allt var gott & fräscht.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack ChristineLeiste
Omdömet skrevs 27 januari 2019 från mobil enhet

Ett underbart hotell med gammal fin interiör som är i toppskick!
Personalen gör allt för att gästerna skall trivas och må gott. Frukosten är helt formidabel.
Bilparkering runtom hotellet.
Härlig trädgård med boulebana m.m.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 6 januari 2019 från mobil enhet

Renoverat och ombyggd gammal villa från sekelskiftet, med tillbyggd hotelldel. En av få restauranger att besöka i Trelleborgs centrum, där det annars serveras mest pizza o kebab tyvärr. Bra luncher serveras på Dannegården, finns också separata miljöer om man vill sitta enskilt.

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 459pelleb
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Hyrde svit två nätter och rum superior en natt
Frukosten var mycket god, mysig miljö
Rummen dyra mtp skick i wc
Ingen ”lite extra känsla” mtp vistelsens art
Tråkigt/trumpet bemötande från viss personal

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 232bamse