“Snabb service och duktig personal.”
Omdöme om Sibylla Maglarp

Sibylla Maglarp
Rankad som nr 24 av 54 Restauranger i Trelleborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Fräscht och fin hamburgerställe med goda burgare Sibylla-restaurangen i Trelleborg finns i utkanten av Trelleborg mot Malmö vid Maglarps rondellen.
Snabb service och duktig personal, kan verkligen rekommenderar dig att stanna till om du har vägarna förbi.

Tack Niels N
Omdömet skrevs 26 september 2017

På väg mot Malmö upptäckte jag att det öppnat en ny Sibylla-restaurang i Trelleborg, eller rättare sagt i utkanten av Trelleborg precis invid motorvägen mot storstaden.

Eftersom jag gillar burgare och var hungrig var det inget svårt val att stanna till här och upptäcka närmare. Nytt och fräscht och precis invid närliggande macken med parkering utanför, perfekt för dig som har vägarna förbi. Lade även märke till att de har en uteservering om vädret tillåter detta.

Min vana trogen beställde jag en Super Cheese Bacon Meal utan lök och var nöjd med snabb service samt att personalen serverade den på det sätt jag ville ha den. Såg inte till någon grillkrydda till pommes fritesen men det fixade tjejen bakom disken åt mig, alert och trevligt.

Hela stället är nyöppnat, fräscht och har en modern och funktionell inredning. Skönt att det var rent och städat också utan en massa ketchupstänk och annat som alltför många besökare för lätt lämnar efter sig.

Rekommenderar dig som har vägarna förbi och ont om tid att stanna till här för en härligt god och traditionell hamburgare!

Tack mickerehn
Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Sibylla Maglarp tittade också på

Trelleborg, Skåne län
Trelleborg, Skåne län

Besökt Sibylla Maglarp? Berätta vad du tyckte!