“Inget bra betyg till kocken.”
Omdöme om Restaurang Sultan

Restaurang Sultan
Rankad som nr 37 av 54 Restauranger i Trelleborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Fräscht och fin i restaurangen när man träder in i lokalerna, men sen upphör allt, var med ett sällskap på 18 personer och var bered att få vänta på matten, men att få vänta 40 min på en av fyra dagens rätt är inte gott nog, personligen beställda jag en ryggbiff, den var genomstekt och seg och tills det var där fyra klyftpotatis och lite urkokta grönsaker och ingen sås.
Gör om gör rätt.

Tack Niels N

Omdömet skrevs 30 januari 2018

Åt planka med ryggbiff resp entrecote och båda beställde vi medium rare. Entrecoten var medium+ och ryggbiffen mer än well done. Inget bra betyg till kocken. Dock väl tilltagna portioner och godkänd service.

Tack Anna C
Omdömet skrevs 25 januari 2018

När man besöker Restaurang Sultan vet man att man får god och vällagad mat. Dessutom rikliga portioner serverad av en trevlig personal. Kan helt klart rekommendera denna restaurang.

Tack Bingsgard
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt varsin plankstek med ryggbiff . Vi fick köttet precis så som vi önskat. Kunde dock önskat mer grönsaker till. Trevlig personal och god service.

Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Var här och åt middag i sällskap på 8 personer. Min planka var genomstekt och seg som en skosula trots att jag beställt medium rare. Pulvermosen till var ingen höjdare. Övriga i sällskapet var heller inte nöjda med sin mat. Eftersom vi alla känner många som rekommenderat stället så blev vi förvånade.

Tack Jimmszy

Resenärer som tittade på Restaurang Sultan tittade också på

Trelleborg, Skåne län

Besökt Restaurang Sultan? Berätta vad du tyckte!