“Familjebesök”

Köpmans café & restaurant
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Nagu
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Super fint och mysigt! Jätte bra stämning och duktig personal! Jag skulle gärna rekommendera att besöka det här stället!
Fikat var bra också!

Datum för besöket: juli 2020
Tack MarjoK136

Omdömet skrevs 27 juni 2019

Riktigt bra café, med goda kakor och ett brett urval av drycker. Det bästa är endå miljön utomhus. Träd på bakgården gör att man får sitta ostört.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack Fiiinaiiina
Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Smakfull mat i lämpligt små portioner. Trevligt med färdiga rekommendationer om vin till rätterna och härlig lugn trädgårdsmiljö att sitta i

Datum för besöket: augusti 2018
Tack SaraL32
Omdömet skrevs 6 juli 2017

Hade hört från flera håll att Köpmans var bra ställe att äta.
Åt där en fisksoppa till lunch som var verkligen inte prisvärd (14€).
Soppan var helt smaklös, tre bitar lax och 4-5 små räkor!? Inte värt pengarna.

Datum för besöket: juni 2017
Tack MinnaH62
Omdömet skrevs 17 januari 2017

All betjäning skedde bakom disken, vänlig och personlig service. ett litet o trevligt ställe. inget för stora grupper

Datum för besöket: augusti 2016
Tack RolandE299

Resenärer som tittade på Köpmans café & restaurant tittade också på

Nagu, Southwest Finland

Besökt Köpmans café & restaurant? Berätta vad du tyckte!