“Mysig lunch med enormt trevlig personal”
Omdöme om Ladugard 206

Ladugard 206
Rankad som nr 2 av 21 Restauranger i Vadstena

Upplevelser av många slag, en härlig lunch i en fint iordningställd lada, fick bordet vid loppisskåpet. God mat och jättetrevlig personal. Sen en rundvandring bland alla godsaker, ost, kex, marmelad... kylväskan får följa med nästa gång!!!

Tack Ringberget

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Supertrevligt ställe, mysig och annorlunda omgivning med lite saluhalls-känsla. Lunchen vi åt var super, både Chevresalladen och revbensspjällen. Maten var välgjord, smakade gott, var fint upplagt och prisvärd. Pannkakorna var kanske lite tråkiga men det var förväntat.

Tack 287linns
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Wow vilken överraskning, underbart ställe strax utanför Vadstena med restaurang, café och butik. Maten var mycket god. Trevlig personal. Klart värd en omväg.

Tack fredrikl265
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Perfekt utflyktsmål att besöka. Trevlig miljö och fantastiskt trevlig personal som trots tillfällig underbemanning gör ett fantastiskt jobb. Alla maträtter som vi beställde smakade utmärkt och gick snabbt att få serverade. Ett extra plus till er humor i menyer, skyltar och tilltal. Bra coronaanpassat också. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: juni 2021
Tack Roine68
Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

En lunch paus innan lite mer turistattraktion. Vi möts av den skällande hunden Majken som välkomnar oss. Efter det är det bara stora leenden och otroligt trevlig personal! Betala efter ni har ätit! Så good mat och trevlig miljö ett måste stop i Vadstena. Fyllde på med kaffe och gott!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Camilla L

Resenärer som tittade på Ladugard 206 tittade också på

Vadstena, Östergötlands län

Besökt Ladugard 206? Berätta vad du tyckte!