“Födelsedagsmiddag”

Rankad som nr 1 av 21 Restauranger i Vadstena
Kök: Modernt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Har fått en av dom godaste middagarna någonsin på min födelsedag. Tack Mia för jättegod mat och även kunnig personal när vi ville ha råd om vinförslag. Stort tack. Mvh Carina, Per och Birk Ferm

Tack carinaferm

Omdömet skrevs 4 maj 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med fantastisk varierande mat trevlig personal. Vi fastnade för två förätter var och var mycket nöjda. Ett ställe man ser fram emot att bedöka igen helt enkelt.

Tack claesepasse
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat på mycket hög nivå. Mycket prisvärt med trevlig och kunnig personal. Fin lokal. Om du tar steambuns så ta två annars kommer du att ångra dig.

Tack Godamatresan
Omdömet skrevs 29 april 2021

Rekommenderas varmt, en av Östergötlands bästa restauranger kanske den bästa. Mycket trevlig upplevelse med genuin service och smakupplevelser. En glädjande atmosfär bland medarbetarna som smittar av sig till oss gäster. Tack

Datum för besöket: april 2021
Tack Kimbruhn70
Omdömet skrevs 8 april 2021 från mobil enhet

Härligt matställe med engagerad och kunnig personal. Välkomponerad och balanserad "middag" till bra pris. Goda matchande drycker. Saknar bara en dessert som kompletterar "middagen", men pralinen som avslutar var mums.

Datum för besöket: april 2021
Tack Håkan N

Resenärer som tittade på Restaurang Hörnet tittade också på

Vadstena, Östergötlands län

Besökt Restaurang Hörnet? Berätta vad du tyckte!