Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Daniel J
Karlstad, Sverige

Nöjda

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 aug. 2023
Väldigt fräscht och smakfullt spa. Vi tillbringade 6 timmar inkl lunch och fika i spa-delen och är väldigt nöjda. Lavendel-bastun uppskattades. Trevlig personal. Det som drar ner betyget är orimligt små omklädningsrum.
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Starby Hotell, OwnerStarby Spa, Hotell & Konferens, svarade på det här omdömet
Svarade 6 aug. 2023
Tack så mycket för din fantastiska recension!

Det gläder oss att höra att du uppskattar vår servicenivå och att du haft en trevlig vistelse hos oss på Starby SPA.

Tack för din rekommendation! Det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen och ge dig en lika trevlig upplevelse som tidigare.

Tack och varmt välkommen tillbaka till Starby!
Superiorrum
    13.3 km från Starby Spa, Hotell & Konferens
    1.0 km från Starby Spa, Hotell & Konferens
    Visa fler hotell i Vadstena
    Omdömet skrevs 27 juli 2023 från mobil enhet

Andra gången vi besöker starby. Alltid lika bra service och trevlig personal. Denna gången testade vi även att boka med spa. Spat var mysigt och fräscht. Fina och fräscha rum.
    Dom har även bra alternativ om du tex är glutenintolerant.
    Rekommenderar starkt!

Tack Amanda H
    Starby Hotell, Owner på Starby Spa, Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2023

Tack så mycket för din fantastiska recension!

Det gläder oss att höra att du uppskattar vår servicenivå och att du haft en trevlig vistelse hos oss på Starby. Vi är glada att du återkommit och att du upplevde vårt spa som mysigt och fräscht. Vi lägger stor vikt vid att våra rum håller hög standard för att våra gäster ska trivas.

Tack och varmt välkommen tillbaka till Starby!

Omdömet skrevs 18 juli 2023 från mobil enhet

Fantastisk service från början till slut. Hög kvalité på såväl rummen som restaurangen och frukosten. Ett mycket trevligt spa! Smidig bokning och skäliga priser. Närheten till Vadstenas fantastiska sevärdheter lyfte förstås upplevelsen ytterligare. Rekommenderas varmt!

Rumstips: Rekommenderar att boka något av deras trevliga boendepaket kombinera vistelsen med ett besök på spaanläggningen.
    Tack Ronja W
    Starby Hotell, Ägare på Starby Spa, Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2023

Hej Ronja, tack så jätte mycket för din fina kommentar och dina vänliga ord. Kul att höra att ni hade det trevligt hos oss och trivdes så bra. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss på Starby!

Omdömet skrevs 8 juli 2023

Ett mycket trevligt hotell. Rekommenderas.
    Bra läge: Lugnt och kort avstånd att gå till centrum.
    Bra rum och trevlig personal.
    Vi åt trerätters med vinmenyn. Mycket gott. Bra vinval till de olika rätterna.
    Frukosten var mycket god.

Tack larshakanb
    Starby Hotell, Owner på Starby Spa, Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2023

Det är fantastiskt att höra att du har haft en trevlig vistelse på hotellet! Det verkar som att det har erbjudit en bekväm och givande upplevelse för dig.

Ett bra läge är alltid viktigt när man väljer ett hotell, och det är positivt att det var både lugnt och hade kort avstånd till centrum. Det gör det enkelt att utforska området och samtidigt ha en avkopplande miljö att återvända till.

Att ha bra rum och trevlig personal är också viktiga faktorer för att göra en hotellvistelse njutbar. Det är alltid härligt när personalen är vänlig och tillmötesgående, vilket bidrar till en positiv atmosfär.

Att njuta av en trerättersmiddag med vinmeny låter som en underbar upplevelse. Det är fantastiskt att maten var mycket god och att vinet passade bra till de olika rätterna. Att ha en väl matchad vinmeny kan verkligen förhöja smakupplevelsen.

Slutligen, att ha en god frukost är ett bra sätt att starta dagen på rätt sätt. Det är trevligt att höra att frukosten var mycket god under din vistelse.

Tack för att du delade din positiva feedback om hotellet! Om du har fler frågor eller behöver ytterligare information, är jag här för att hjälpa till.

Med vänlig hälsning /Emma Reception

Omdömet skrevs 31 januari 2023 från mobil enhet

Hur många stjärnor kan man ge?🌞
    Firade min 60-årsdag tillsammans med 2 av mina äldsta väninnor. Vi fick en helt fantastisk upplevelse med SPA och helkroppsbehandling. Flera olika utrymmen med olika känsla att vistas i. Lugnt och skönt när vi checkade in efter lunch, lite fler kom till Spat senare.
    3-rätters med tillhörande vinpaket var en av mina bästa matupplevelser. Smaksensationer i kubik och en servitör som glatt och villigt sprang i skytteltrafik till köket för att fråga vilken sorts potatis det var, vart köttet kom ifrån etc. När vi kom till efterrätten var han redan
    förberedd och berättade vilka olika äppelsorter som serverades.
    Frukostbuffén ger jag också högsta betyg.
    Jag kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2022
    Tack Helena N
    Omdömet skrevs 19 november 2022

Vi tog bilen till vackra Vadstena för ett nytt besök på Starby , 5 år sedan sist . Då var vi så nöjd med helt fantastisk mat och vin upplevelse men mindre nöjd med spa och rumsdelarna , men jösses vilken förändring med ny byggda spa delen och renoverade Starby .. så himla nöjda .. detta kommer besökarna gilla , och tack personalen för trevligt bemötande och jätte tack till kockarna som lagade det bästa . Återkommer defenitivt .

Datum för vistelsen: november 2022
    Tack Mangelarsson