“Dyrt för halvfabrikat!”

Slottsgårdens´s Café
Rankad som nr 20 av 21 Restauranger i Vadstena

Raggmunk för 119 kr visade sig vara några micro värmda halvfabrikat. Sjukt besviken, inte värt pengarna. Dom får plus för god efterrätt och renlighet.

Datum för besöket: april 2021
Tack johannas183

Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Trevligt fik vid slottet, också mer matigt, eget leksaksmuseum och hotell, snabb och trevlig personal

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack berntaagel
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Vi beställde raggmunk med stekt fläsk och lingon för 119 kr och såg med tanke på priset fram mot nystekta och goda raggmunkar. Men vi blev grymt besvikna när vi fick en tallrik med raggmunk som var allt annat än nystekta. Det liknade mer mikrougnsvärmda Kungsörnens frysta raggmunkar/pannkakor. Det finns många bra restauranger i Vadstena, det här är inte en av dem. Välj någon annan.

Datum för besöket: juli 2020
Tack V31RUrogerb
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Vi beställde en bakad potatis med kycklingröra och en vegetarisk lasagne. Vi lämnade maten nästintill orörd då båda maträtterna var lagade helt utan kryddor och smakade inget annat än mjöl. Lasagnen smakade dock lite av kokt spenat. Kommer inte äta där igen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Climber480823
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Bra läge nära vattnet och den imponerande slottsbyggnaden. Snabb expediering och trevlig personal. Bra kaffe.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Göran C

Resenärer som tittade på Slottsgårdens´s Café tittade också på

Vadstena, Östergötlands län

Besökt Slottsgårdens´s Café? Berätta vad du tyckte!