“Söndags lunch innan hemfärd”
Omdöme om Restaurang Wasa

Restaurang Wasa
Rankad som nr 15 av 21 Restauranger i Vadstena

Helt OK ställe för en lunch, 100-150 kronor för en lunch en söndag är helt OK och maten var vällagad och god. Exakt vad man kan förvänta sig för det priset

Datum för besöket: maj 2021
Tack Gkarlson

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Åt deras egna hamburgare, kanongott och trevlig tryffelmajonnäs, så pass god att jag var tvungen att ta lite extra på sidan.
Resten av bordet åt deras helgtips som var kalvfärsbiff, rejäl portion och god sås.

Mycket trevlig personal som gjorde allt i sin makt för vi skulle trivas och de lyckades verkligen. 2 stycken unga fräscha killar som verkligen vet hur man får sina gäster att trivas!

Hit kommer jag gärna igen

Datum för besöket: juni 2020
Tack Johanfalk89
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Jättebra service, god mat och gott vin. Rent och snyggt överallt och toaletterna doftar gott och är superfina och rena.

Tack marielA3344LO
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi stannade till för en lunch på vårt besök i Vadstena. Blev glatt överraskade av menyn och att det smakade så bra. Blev också trevligt bemötta.

Tack Hvillfor
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Detta är den typ av turistfälla som man till varje pris vill undvika. Bra läge, fin uteplats men bedrövligt låg nivå på maten. Här har kocken tappat glädjen o kärleken till hantverket. Typ frysta Sibullaburgare o Kavlidressing till. Översaltad Schnitzel där man inte förstått vad en panering innebär. Adjö Vadstena o adjö Wasa. Inte ens trevlig service kan väga upp detta besök.

3  Tack pers669

Resenärer som tittade på Restaurang Wasa tittade också på

Vadstena, Östergötlands län

Besökt Restaurang Wasa? Berätta vad du tyckte!