2 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Booking.com143 US$
Travelocity131 US$
Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min partner bodde två nätter på hotellet i juni. Från start var det toppen service fram tills vi åkte. Alla våra önskemål ordnades med ett leende som tvätt av kläder och att de hjälpte oss parkera bilen vid ankomst. Men bäst av allt var restaurangerna och servicen. Vi åt två frukostar, luncher och middagar, alla måltider var av hög standard till smak, kvalité och upplägg med service av hög klass. Vi är väldigt vinintresserade och såg till att testa deras tre olika vinprovningar under vår vistelse. Vinet är utsökt och av hög klass och vår favorit blev Sensinverso - Nero d'avola. Alla var otroligt trevliga och serviceminded och man kände sig verkligen välkommen. Hotellets miljö är rustikt och mysigt, dagarna vi var där regnade det (vi fick endast sol en halvdag innan vi åkte hem) men det gjorde inget. De hade flera rum med mysiga soffor och ett av dem med möjlighet till en stor brasa. Skulle definitivt kunna åka hit under kallare årstider. Under vår tid pågick fotbollsvm och självklart spelade det matchen i ett av rummen.

Kunde inte varit nöjdare med vårt besök, leverans av högsta klass!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack foodfavo
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Åkte dit på guidning avvingården och lunch. Fick en guidning i hur man tillverkar vinerna och efter så åt vi lunch. Mycket goda viner och mat. Rekommenderar att ta den "lätta" lunchmenyn och vinpaketet där man fick prova fyra sorters viner efter smak. Om man semestrar i Cefalu är detta ett måste!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Amanda W
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Nästa gång vi kommer hit ska vi bo här, vilken idyll! Vi gjorde en utflykt från Cefalu för att prova viner. Vi åt lunch och provade lite olika vin- paket. Mycket gott och trevligt! Vi hade bokat bord och provning i förväg.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack MalinL681
Omdömet skrevs 22 augusti 2016

Väldigt trevliga omgivningar och fräscha rum. Bra restaurang, frukost och kaffe. Personalen var bra på engelska och gav utmärkt service. Enda nackdel var att internetuppkopplingen var aningen seg.

Väl värt pengarna!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack CillaWallstrom
Daniele V, Direttore på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback.

We hope you will come back next year, It will be a pleasure for us to have you again as a welcome guest.

Best regards

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 oktober 2015

Jag älskade det här. Rummen är rena, bekväma och fastigheten är spektakulär. Jag uppskattar engagemanget för ekologisk odling. Frukosten var fantastisk. Baren mat vid poolen är inte bra, till exempel, jag serverades en underkokt pizza med våt deg. Personalen är vänlig och kompetent.

Tack LaLunaStella
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2016

Dear Guest,

We thank you for your feedback and for valuable suggestions that you have given in order to improve our services.

We apologize if some of your expectations have been disappointed, particularly about snacks at the pool bar.

Best regards