Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Åkte dit på guidning avvingården och lunch. Fick en guidning i hur man tillverkar vinerna och efter så åt vi lunch. Mycket goda viner och mat. Rekommenderar att ta den "lätta" lunchmenyn och vinpaketet där man fick prova fyra sorters viner efter smak. Om man semestrar i Cefalu är detta ett måste!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Amanda W
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Nästa gång vi kommer hit ska vi bo här, vilken idyll! Vi gjorde en utflykt från Cefalu för att prova viner. Vi åt lunch och provade lite olika vin- paket. Mycket gott och trevligt! Vi hade bokat bord och provning i förväg.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack MalinL681
Omdömet skrevs 22 augusti 2016

Väldigt trevliga omgivningar och fräscha rum. Bra restaurang, frukost och kaffe. Personalen var bra på engelska och gav utmärkt service. Enda nackdel var att internetuppkopplingen var aningen seg.

Väl värt pengarna!

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack CillaWallstrom
Daniele V, Direttore på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback.

We hope you will come back next year, It will be a pleasure for us to have you again as a welcome guest.

Best regards

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 oktober 2015

Jag älskade det här. Rummen är rena, bekväma och fastigheten är spektakulär. Jag uppskattar engagemanget för ekologisk odling. Frukosten var fantastisk. Baren mat vid poolen är inte bra, till exempel, jag serverades en underkokt pizza med våt deg. Personalen är vänlig och kompetent.

Tack LaLunaStella
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2016

Dear Guest,

We thank you for your feedback and for valuable suggestions that you have given in order to improve our services.

We apologize if some of your expectations have been disappointed, particularly about snacks at the pool bar.

Best regards

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 12 oktober 2015

Kom precis tillbaka från vårt andra besök på Relais. Precis lika fantastiskt som förra gången vi var där. Stället är en dröm, personalen får dig att känna dig så mycket hemma. Vinet är strålande, särskilt utbudet av Senso Inverso Nero d'Avola...... inte att förglömma maten förstås. Stort tack till Massimo och Tommaso som tog så väl hand om oss och även Maria Anna i receptionen, som gav oss ett vackert rum. Tack också till Giacomo och Daniel som var mycket trevliga. Vi kommer definitivt att åka tillbaka ...... a la prossima :)

Tack Fleur0910
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2015

Dear guest,

your positive feedback makes us much pleasure and proud;

We are confident that you have brought with you a pleasant memory of the days spent with us .

Best Regards