Etrip
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 20 september 2015 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2015
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2015

Omdömet skrevs 6 juli 2015

Rumstips: Our room in the building overlooking the pool was great for us, cool, spacious and attractive
Datum för vistelsen: juni 2015
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2015

Omdömet skrevs 2 juli 2015

Rumstips: It is acceptable to buy their lovely wine at the winery shop to drink in the restaurant etc You can also purchase wine at reception.
Datum för vistelsen: juni 2015

Omdömet skrevs 5 april 2015 från mobil enhet

Datum för vistelsen: april 2015
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2015

Omdömet skrevs 21 mars 2015

Datum för vistelsen: mars 2015
Daniele V, Responsabile relazioni con la clientela på Relais Santa Anastasia, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2015