“Så trevlig miljö!”

Rankad som nr 18 av 26 Restauranger i Okrug Gornji
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs juni 20 2017 från mobil enhet

Alltid trevligt bemötande Danijela och alla ni andra. Tar er alltid tid att prata en stund. Mixed grill, beef steak, pizza och pasta with shrimp!!
Regards the Swedish "locals"

Tack EVAX63
somebody_12345, Manager på Konoba Pizzerija Dalmacija, svarade på det här omdömetSvarade juni 21 2017

Thank you so much on review,we are happy you liked the food and our weithress.Hope to see you again.

Restaurant crew:)

Omdömet skrevs juli 17 2016 från mobil enhet

En fetaostsallad dränkt i vinäger, en räksallad dränkt i rhode island dessing, en kyckling- och svamprisotto som smakade risgrynsgröt... och dålig service på det. Vi kanske var där en "dålig" kväll, men vi kommer inte att ge dem en andra chans tyvärr.

1  Tack hittalena
Omdömet skrevs augusti 15 2015 från mobil enhet

Vi tittade förbi för lunch. Pizzan var superbra! Rekommenderas! Det finns dock ingen luftkonditionering så det var ganska varmt mitt på dagen!

Tack EmmyLL
Omdömet skrevs juni 29 2015 från mobil enhet

Ätit här minst 10 gånger under min och familjens semester här på Ciovo. Maten har alltid levererat och varit extremt god! Framförallt har pastarätterna varit jättegoda. Rekommenderar pastan och pizzan.

Tack Fredrik A
Omdömet skrevs juni 29 2015 från mobil enhet

Härlig restaurang med skön atmosfär. God mat och bra mat även för ungdomar. Prisvänligt och ett bra utbud av fin mat.
Rekommenderas varmt till alla som turistar i Okrug.

Tack Lars-Gunnar A

Resenärer som tittade på Konoba Pizzerija Dalmacija tittade också på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Besökt Konoba Pizzerija Dalmacija? Berätta vad du tyckte!