“Så trevlig miljö!”

Rankad som nr 17 av 28 Restauranger i Okrug Gornji
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Alltid trevligt bemötande Danijela och alla ni andra. Tar er alltid tid att prata en stund. Mixed grill, beef steak, pizza och pasta with shrimp!!
Regards the Swedish "locals"

Datum för besöket: juni 2017
Tack EVAX63
somebody_12345, Manager på Konoba Pizzerija Dalmacija, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Thank you so much on review,we are happy you liked the food and our weithress.Hope to see you again.

Restaurant crew:)

Omdömet skrevs 17 juli 2016 från mobil enhet

En fetaostsallad dränkt i vinäger, en räksallad dränkt i rhode island dessing, en kyckling- och svamprisotto som smakade risgrynsgröt... och dålig service på det. Vi kanske var där en "dålig" kväll, men vi kommer inte att ge dem en andra chans tyvärr.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack hittalena
Omdömet skrevs 15 augusti 2015 från mobil enhet

Vi tittade förbi för lunch. Pizzan var superbra! Rekommenderas! Det finns dock ingen luftkonditionering så det var ganska varmt mitt på dagen!

Datum för besöket: augusti 2015
Tack EmmyLL
Omdömet skrevs 29 juni 2015 från mobil enhet

Ätit här minst 10 gånger under min och familjens semester här på Ciovo. Maten har alltid levererat och varit extremt god! Framförallt har pastarätterna varit jättegoda. Rekommenderar pastan och pizzan.

Datum för besöket: juni 2015
Tack Fredrik A
Omdömet skrevs 29 juni 2015 från mobil enhet

Härlig restaurang med skön atmosfär. God mat och bra mat även för ungdomar. Prisvänligt och ett bra utbud av fin mat.
Rekommenderas varmt till alla som turistar i Okrug.

Datum för besöket: juni 2015
Tack Lars-Gunnar A

Resenärer som tittade på Konoba Pizzerija Dalmacija tittade också på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Besökt Konoba Pizzerija Dalmacija? Berätta vad du tyckte!