“God mat med fantastisk utsikt ”
Omdöme om Rarita Korniza

Rarita Korniza
Rankad som nr 8 av 26 Restauranger i Okrug Gornji
Kök: Kroatiskt
Omdömet skrevs juli 16 2017 från mobil enhet

Vi var ett stort sällskap men servicen var bra och vi fick maten snabbt. God mat. Både kött och fiskrätter. Perfekt kvällstid då solnedgången bjuder på en helt fantastisk vy.

Det fläktade skönt på uteserveringen.

Tack Mysan111

Omdömet skrevs juni 24 2017 från mobil enhet

Vi beställde pasta med skaldjur, typ några korvar och två rumpstek med skinka ost. Rumpsteken var inte genomstekt för mycket och skinka samt seg. Detta påtalades ingen kompensation erbjöds. Rekommenderas inte.

Tack Kenneth S
Omdömet skrevs juli 25 2016

Maten var under all kritik, pommesen var antingen slaka eller STENhårda. När vi påpekade detta så levde dom inte efter devisen "kunden har alltid rätt" de ifrågasatte vårt sk påpekande. Vi förstår varför denna restaurang har minst gäster. Vi var ca tre gäster, personalen hade verkligen inte tid att serva oss. Skandalöst. Vi har besökt denna restaurangen under tio år, nu var den under all kritik.

Tack ChristelSweden
Omdömet skrevs juli 18 2016 från mobil enhet

God och vällagad mat med bra service. Vi kom förbi i badkläder och det gick bra. De har en terrass med utsikt över hamnen.

Tack hittalena
Omdömet skrevs mars 6 2016

Mycket fin service, vi kom direkt från stranden men blev mycket fint bemötta. Exellent mat till bra pris och med underbar utsikt över hamnen.

Tack KAH A

Resenärer som tittade på Rarita Korniza tittade också på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Besökt Rarita Korniza? Berätta vad du tyckte!