“Vår favorit under denna semester”
Omdöme om Srdela

Srdela
Rankad som nr 2 av 26 Restauranger i Okrug Gornji
Kök: Kroatiskt
Omdömet skrevs juli 26 2017

Bra mat - speciellt fisken. Service som var jättebra. Roberto värd allt tack för att ha gjort våra måltider där ytterst trevliga. Bra prislägen. Stora portioner. Ett ställe som vid lunch ger svalka i skuggan under de varma dagarna.

Tack vancura60

Omdömet skrevs september 7 2016 från mobil enhet

Hamnade här av en slump
God mat o trevlig personal
Fisken var supergod o Gordon Blue mättande , mycket mat för pengarna

Tack Mikael S
Omdömet skrevs juli 24 2016 från mobil enhet

Supergod mat och fantastiskt personal. Vi åt fisk vilket var supergott samt kött som var om inte ännu godare. Restaurangen är välbesökt, värt att köa för att få en bra upplevelse. Personalen gör att det blir en extrabra upplevelse

Tack ChristelSweden
Omdömet skrevs juni 17 2014

Vi hade blivit rekommenderade att äta fisk på Sredela och därför beställe några av oss in grillad tonfisk, som visade sig vara sönderstekt och grå. En katastrof. En av oss beställde Risotto frutti di mare som var riktigt bra, vilket väger upp betyget.

Tack Annika A
Omdömet skrevs juli 19 2013 från mobil enhet

Barnen beställde pizza som dom tyckte var Ok, sardeller från grillen är ett måste mycket enkelt och gott till lunchen på stranden..

• Atmosfär
Tack Hajduk68

Resenärer som tittade på Srdela tittade också på

Okrug Gornji, Ciovo Island

Besökt Srdela? Berätta vad du tyckte!