Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

11 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Ej prisvärt”
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018

Vi fick betala 800 euro för 5 nätter och då fick vi bottenvåningen med ingen utsikt alls samt att det var mycket spring utanför där vi satt för det var vägen till och från poolen. Det luktade märkligt i lägenheten, saker var trasiga och glas saknades, mycket strul med internet som utlovades att det skulle vara bra vilket det inte var. Väldigt opersonligt och inte charmigt alls. Det var också en del strul med upphämtning som hotellet skulle ordna. Dessutom känner vi oss lurade på taxiresan som de ordnade. Vi fick betala 600 kuna. Vi såg efteråt att über tog max 100 kuna. Detta boende tog dessutom inte bankkort så vi var tvungna hämta kontanter så det blev dyrare eftersom det är dåliga växlingskurser och höga avgifter i automaterna. Detta boende är inte värt pengarna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Okrug Gornji

Visa priser
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera