Das Hotel Ostseeblick
Hotel Luttje Burg(Lutjenburg)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
  • Fri parkering
Hotel Garni free Steil(Hohwacht)(Mycket prisvärt!)
Hotel Seelust(Hohwacht)
  • Rumservice
TripAdvisor
  • Fri parkering
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
  • Restaurang
  • Bar/lounge
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 14 2017

På hemväg från vår Europaresa hade vi som sista stopp valt detta hotell. Vi fick en fantastisk svit högst upp med utsikt över havet och ängarna och en stor del av staden.
Speciellt hotell med mycket kul design i möbler och saker. Rent snyggt och mycket rymligt. Trevlig serviceinriktad personal. Bra sängar. Minus för lite knöliga kuddar. Frukostbuffé med bra urval. Ingen hiss vilket är en nackdel om man bor högt upp. Uppvärmd inomhuspool och gratis parkering utanför hotellet.

• Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack Cenneth U
Kevin V, Inhaber på Das Hotel Ostseeblick, svarade på det här omdömetSvarade juli 15 2017

Tack, Kevin

Omdömet skrevs augusti 31 2015 från mobil enhet

Hotellet beläget i en kuperad park ovanför centrum. Goda parkeringsmöjligheter. Rummens balkonger är mycket fina. Stora o rena rum. Ingen hiss vad vi kunde förstå. Mycket prisvärt med tysk kvalitetsfrukost, som kan avnjutas ute på den fina terassen.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Mats56_13
Omdömet skrevs juni 21 2015

Stora fina rum/lägenhet, tillgång till fri wi-fi , rent och snyggt
Balkong med utsikt,!!!!
Uppvärmd pool
Trevlig och tillmötesgående personal
Restaurangen var över förväntan med god service och mat!!!

Bodde här: Juni 2015, reste med familjen
Tack Lisa E
Omdömet skrevs maj 14 2015

Ett helt fantastiskt hotel.Mycket gästvänligt ,ok att ta med hund.Vår hund fick en matskålen med godis o en filt att sova på.Plus i kanten.Detta hotel ligger på en höjd med en otroligt vacker utsikt,nära till centrum o bra restaurang.En pärla , nära Puttgarten.Frukosten riktigt fräsch o god.Kan verkligen rekommendera detta hotel om man vill ha lite avkoppling en eller två nätter.Servicinriktiad personal.

• Bodde här: Maj 2015, reste som ett par
Tack Thimo91
Omdömet skrevs december 14 2013

Stora och ljusa rum med balkong-utmärkt frukust- fin restourang-rent och snigt +++ för poll & bastu!!
Och Mycket, mycket TRÄVLIGT Personal :)))
Otruligt vackert läge,,,,. Mysig mycket, nära till Kiell, Pöln & Lubeck ... och mycket mera ;);))

• Bodde här: December 2013, reste som ett par
1  Tack Milan133