“Bästa pizzan”
Omdöme om Terreno Deli

Terreno Deli
Rankad som nr 3 av 185 Restauranger i Solna
Beskrivning: Terreno Deli är vår Toscanska hörna och delibutik. Alla rätter tillagas för hand med lika delar omtanke och kärlek. I vårt egna bageri bakar vi bröd och andra bakverk. Som komplement till egenproducerat kommer det att finnas produkter att köpa från utvalda producenter, både svenska och runt om i Europa. I Terreno Deli hittar du våra favoritostar, men också oliver, olivoljor, charkuterier, nybakat bröd och naturligtvis Prosciutto crudo di Parma, vilket enligt oss är den bästa lufttorkade skinkan från Italien. Terreno Deli fungerar som en mötesplats i en Toscanainspirerad miljö och en meny som anpassas efter säsong. På Terreno Deli kan du äta lunch, stanna till för ett glas vin med tillhörande ostbricka på vägen hem från jobbet eller äta en god italiensk middag. Du kan också köpa med dig mat och delikatesser hem. Tanken att kunna handla fina italienska råvaror i en spännande och trevlig miljö samtidigt som du njuter av ett glas vin från vår eget vineri, är något som tilltalar oss.
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Vi bor nära The Winery Hotel och slinker gärna in på Terreno ibland på en pizza. Det är en trevlig liten restaurang med en liten meny, och där serveras de godaste pizzorna jag ätit i Sverige på mycket länge (kanske någonsin). Servicen brukar vara trevlig och snabb. Rekommenderas!

Tack HannaWT
Joakim H, Chef på Terreno Deli, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Hej Annika B!

Så glad jag blir av att läsa ditt omdöme!
Så härligt att vi är grannar! Du är välkommen till oss varje dag om du vill.

Food & Beverage manager

Omdömet skrevs 13 maj 2018

Vi bodde på The Winery Hotel och kom hem sent en kväll och åt en sen middag på Terreno - så gott och trevligt!

Tack annacharlotta2015
Joakim H, Chef på Terreno Deli, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Hej Anna Charlotta!

Tusen tack för dina ord!
Håller med dig, det finns inget så gott och härligt som maten i Terreno Deli, sent en kväll när man verkligen är hungrig. härligt att du gillade det!

Välkommen tillbaka till oss!

Joakim Haglund,
Food and Beverage Manager

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Väldigt god pizza och tapastallrik. Lugn och avslappnad stil till helt okej pris. Supertrevlig personal och en mysig miljö. Jag kommer tillbaka!

Tack Sylta80
Joakim H, Chef på Terreno Deli, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Hej!

Tusen tack för din recension här på Tripadvisor!
Vad härligt att du trivdes hos oss! Välkommen tillbaka.

Med vänlig hälsning
Jaokim Haglund

Omdömet skrevs 9 mars 2018

Firade födelsdag och ville överraska med pizzor i hemmet. Även om Terreno ligger 2 km bort så åkte jag dit och hämtade 3 st jättegoda pizzor. De har 4 att välja på. Bottnarna var makalösa och topping färsk. Bra pizzor när det ska vara lite extra gott. Enda problemet är parkering med bil.

Tack Martinodman
Joakim H, Chef på Terreno Deli, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2018

Hej Martinodman!

Tusen tack för din recension!
Att åka 2 extra kilometer är verkligen en jättekomplimang! Så tusen tack för det!
Vi har nyligen installerat en ny easy-park lösning så förhoppningsvis är det lättare nu.

Food & baverage manager

Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Tog en ”mafioso” som skall vara en pizza med lite starkare salami och chiliolja, den hade tyvärr lite klen hetta, hade förväntat mig mer. Men smakerna var ändå goda så det gjorde inte så mycket. Lokalen är enkel och trevlig, lätt att drömma sig bort till en uteservering i Italien.
Starkast intryck gjorde nog tjejen som vi beställde av, som även serverade och höll ordning i restaurangen trotts fullt upp tog sig tid att se till att alla hade det bra.

Tack Robert O
Joakim H, Chef på Terreno Deli, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2017

Hej Robert O,

Tack för din recension, och vad härligt att du gillade maten, trots att hettan inte var helt på sin plats.
I sommar kommer vi att köra Terreno Deli på taket här på The Winery Hotel, så då kommer det verkligen att vara uteservering.
Jag ska hälsa Diana att ni uppskattade hennes goda arbete, tack för det :)

F&B Manager

Resenärer som tittade på Terreno Deli tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Terreno Deli? Berätta vad du tyckte!