“Prisvärt ”

Egon Mall of Scandinavia
Rankad som nr 3 av 5 Smått och gott i Solna
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bra alternativ mot de lite dyrare grannarna. Här kan man dra av en tia eller två på maten mot att man placerar sig själv och beställer mat och dryck framme vid bardisken. Maten serveras till bordet. Carbonaran imponerade verkligen med al dente och schysst saltbalans. Pizzabuffen för en hundring är också ett tips!
Supertrevlig och proffsig personal

Tack isabela494

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Besökte Mall of Scandinavia och intog lunch på Egon. Det blev en riktigt trevlig och god upplevelse. Restaurangen är amerikainspirerad. Mysigt inredd , trevlig personal och prisvänlig och god mat. Trevligt att få maten serverad vid bordet.
Säger brara grattis till Sollentuna Centrum som är på g att få en Egon restaurang i centrum.

Tack Stockholm_SwedenHans
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Beställde en pasta med lax och grönsaker.
Problem ett: smakade ingenting alls, saltade, vilket inte hjälpte speciellt mycket

Problem två: så mycket benen i fisken att det fastnade i halsen, vilket inte var skönt eller gott..

Gick därifrån snabbt också hungrig, då jag inte kunde äta maten jag blev serverad...

Så undvik detta ställe..

1  Tack Lena Ö
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Tog Egon burgare. Flottigt. Okryddat kött och konstig dipsås till pommsen.
Min tjej tog pasta med pesto och lax som var smaklöst och laxen va full med ben som hon satte i halsen. Dyrt också. Undvik. MoS har inte bra restauranger. Alla jag varit på har varit under medel....

1  Tack Jonny B
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Har ätit ett par gånger på Egon i Mall of Scandinavia. Rätt mysiga lokaler med inspiration från film.

Finns ett ok urval av mat men till lite dyrare priser om man tittar på läget och vilken service man får. Du får själv gå till kassan och beställa mat och hålla koll på ditt bordsnummer.

Det som retar mig mest med Egon är att man får betala för kranvattnet. För en restaurang med övrigt medeldyra priser borde iaf vatten ingå när man är 3 personer som alla äter.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Henrik S

Resenärer som tittade på Egon Mall of Scandinavia tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Egon Mall of Scandinavia? Berätta vad du tyckte!