“Bra sommarkrog”

Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 18 december 2017

Suveränt att sitta utomhus och se båtarna komma in och ut ur Edsviken. Vi hade tur med vädret, så det var en jättefin julikväll.

1  Tack Gunilla G

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Riktigt låg kvalitet genomgående. Stenhårda köttbullar, endast tre sillsorter, torr Jansson. Stort plus för bra lutfisk fint serverat i små portioner. Servicen var lågvattenmärket när en flaska rött delades upp på 4,5 glas och det inte räckte till det sista glaset...vid första serveringen. Eget rum på övre våningen var också plus liksom övriga gäster.

1  Tack Peter S
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig (något högljudd) miljö, precis bredvid vattnet. Vi hade köpt den färdiga skaldjursmenyn och även dryckespaketet som passade riktigt bra till. Vi fick hummersoppa till förrätt och denna var magisk. Detta kommer bli en tradition varje år!

1  Tack hsefastsson
Omdömet skrevs 7 november 2017

Fantastisk mat, personal, omgivning. Jag har ätit på Bockholmen 4 gånger. Kommer tillbaka för julbord i december.

1  Tack Daniel N
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Blev bjuden av mi n dotter..En avsides restaurang men så mysigt. Mycket trevlig personal som kunde sin meny.Vi åt en 6rätters skaldjursmeny. Helt suveränt gött. Kan verkligen rekommenderas. Passa på medans det fortfarande är prisvärt sedan är det alldeles för dyrt.

Tack Pia A

Resenärer som tittade på Bockholmen Hav & Restaurang tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Bockholmen Hav & Restaurang? Berätta vad du tyckte!