“Julbord 2017”

Kök: Svenskt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Riktigt låg kvalitet genomgående. Stenhårda köttbullar, endast tre sillsorter, torr Jansson. Stort plus för bra lutfisk fint serverat i små portioner. Servicen var lågvattenmärket när en flaska rött delades upp på 4,5 glas och det inte räckte till det sista glaset...vid första serveringen. Eget rum på övre våningen var också plus liksom övriga gäster.

1  Tack Peter S

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig (något högljudd) miljö, precis bredvid vattnet. Vi hade köpt den färdiga skaldjursmenyn och även dryckespaketet som passade riktigt bra till. Vi fick hummersoppa till förrätt och denna var magisk. Detta kommer bli en tradition varje år!

1  Tack hsefastsson
Omdömet skrevs 7 november 2017

Fantastisk mat, personal, omgivning. Jag har ätit på Bockholmen 4 gånger. Kommer tillbaka för julbord i december.

1  Tack Daniel N
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Blev bjuden av mi n dotter..En avsides restaurang men så mysigt. Mycket trevlig personal som kunde sin meny.Vi åt en 6rätters skaldjursmeny. Helt suveränt gött. Kan verkligen rekommenderas. Passa på medans det fortfarande är prisvärt sedan är det alldeles för dyrt.

Tack Pia A
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Söndagsbrunch på Bockholmen, vackert beläget i strålande höstväder. Restaurangen är liten och det är trångt, men det ligger i lokalens natur. Trots att det är fullsatt var det inga väntetider att hämta mat från den välfyllda brunch buffén! Vällagat, rikligt, varierad brunchbuffe, ost och många goda efterrätter avslutade måltiden. Trevlig och serviceinriktad personal!

Tack Christer N

Resenärer som tittade på Bockholmen Hav & Restaurang tittade också på

Solna, Stockholms län
Solna, Stockholms län

Besökt Bockholmen Hav & Restaurang? Berätta vad du tyckte!