“Skaldjursmeny”

Kök: Svenskt
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Blev bjuden av mi n dotter..En avsides restaurang men så mysigt. Mycket trevlig personal som kunde sin meny.Vi åt en 6rätters skaldjursmeny. Helt suveränt gött. Kan verkligen rekommenderas. Passa på medans det fortfarande är prisvärt sedan är det alldeles för dyrt.

Tack Pia A

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Söndagsbrunch på Bockholmen, vackert beläget i strålande höstväder. Restaurangen är liten och det är trångt, men det ligger i lokalens natur. Trots att det är fullsatt var det inga väntetider att hämta mat från den välfyllda brunch buffén! Vällagat, rikligt, varierad brunchbuffe, ost och många goda efterrätter avslutade måltiden. Trevlig och serviceinriktad personal!

Tack Christer N
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Utmärkt vänlig och duktig servis serverar en fantastisk spis!
Under vår lördagspromenad fann vi denna pärla och hade turen att få ett bord utan förbeställning, det tror jag inte man ska lita på i fortsättningen. Beställ bord.
Brunchen var välkomponerad och god vi saknade ingenting men borde kanske ha lämnat bilen hemma!

Tack Erik L
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat i en mysig miljö. Deras pepparrotssnaps måste bara provas. Sillen är mycket bra om man gillar det.

Tack håkan r
Omdömet skrevs 20 september 2017

Utsikten är fantastisk en varm dag med ständigt passerande båtar i alla storlekar. Däremot lever inte maten upp till det fantastiska. Här har du bara en lunchrätt att "välja" förutom ett vegetariskt alternativ och vanlig a la carte.

Tack JanneB2013

Resenärer som tittade på Bockholmen Hav & Restaurang tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Bockholmen Hav & Restaurang? Berätta vad du tyckte!