“brunch som smakar mums”

Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Utmärkt vänlig och duktig servis serverar en fantastisk spis!
Under vår lördagspromenad fann vi denna pärla och hade turen att få ett bord utan förbeställning, det tror jag inte man ska lita på i fortsättningen. Beställ bord.
Brunchen var välkomponerad och god vi saknade ingenting men borde kanske ha lämnat bilen hemma!

Tack Erik L

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat i en mysig miljö. Deras pepparrotssnaps måste bara provas. Sillen är mycket bra om man gillar det.

Tack håkan r
Omdömet skrevs 20 september 2017

Utsikten är fantastisk en varm dag med ständigt passerande båtar i alla storlekar. Däremot lever inte maten upp till det fantastiska. Här har du bara en lunchrätt att "välja" förutom ett vegetariskt alternativ och vanlig a la carte.

Tack JanneB2013
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

men vilken mat! I denna f. d. Båtklubbs trävilla får man alltid utsökt mat tillagad med en häftig twist. Väl avvägt på alla sätt, vackert serverat och väldigt väldigt gott!

Tack Susanne Z
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Fin brunch, inte den klassiska med bacon och äggröra etc men jättegod! Kalla och varma sallader, underbar äggröra, småvarmt och såser. Dessertutbudet kunde varit bättre. Gott kaffe, himmelsk cappuccino och lemonad. Rekommenderas ffa under sommarmånaderna då man kan komma med båt och njuta av utomhusmiljön. Bra och uppmärksam service!

Tack KristinAnd

Resenärer som tittade på Bockholmen Hav & Restaurang tittade också på

Solna, Stockholms län

Besökt Bockholmen Hav & Restaurang? Berätta vad du tyckte!